Κακοκαιρία: Συνεχίζονται τα προβλήματα με την ηλεκτροδότηση, σε αρκετές περιοχές της Αττικής, μετά την σφοδρή χιονόπτωση.
Για τέταρτη ημέρα περιοχές της Αττικής εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν προβλήματα με την ηλεκτροδότηση, με δημάρχουν να καταγγέλλουν στο Newsbomb την ολιγωρία των συνεργείων του ΔΕΔΔΗΕ.
O δήμαρχος Παπάγου – Χολανδρού, Ηλίας Αποστολόπουλος, τόνισε ότι «εξακολουθούμε να έχουμε αρκετά προβλήματα με την ηλεκτροδότηση», σημειώνοντας ότι από τη Δευτέρα υπάρχουν σπίτια χωρίς ρεύμα.
Σημείωσε δε ότι «βρισκόμαστε σε 15 σημεία ταυτόχρονα για να διατηρήσουμε ανοικτούς τους δρόμους» και πρόσθεσε ότι σε ορισμένες περιπτώσεις ο ΔΕΔΔΗΕ ανταποκρίθηκε άμεσα, τονίζοντας όμως ότι «περιμένει από εμάς να καθαρίσουμε κάθε δρόμο» για να έρθει συνεργείο για την αποκατάσταση των βλαβών.
Παράλληλα, ο κ. Αποστολόπουλος σημείωσε ότι το έργο τους δεν είναι εύκολο, καθώς εκτός από το χιόνι, έπρεπε να απομακρυνθούν από τους δρόμους και κορμοί δένδρων.
Με την σειρά του ο δήμαρχος Παιανίας, Ισίδωρος Μαδής, ανέφερε ότι «μερικώς έχουν αποκατασταθεί οι βλάβες, αλλά όχι συνολικά», υπογραμμίζοντας ότι για τέταρτη ημέρα δημότες του δεν έχουν ρεύμα. Μάλιστα, είπε πως όταν καλούν οι πολίτες στον ΔΕΔΔΗΕ «τους παραπέμπει σε έναν τριψήφιο αριθμό, στο οποίο δεν ανταποκρίνεται κανείς» ενώ συμπλήρωσε ότι «ο ΔΕΔΔΗΕ επικαλείται συνεχώς τον αποχιονισμό του οδικού δικτύου ως πρόφαση για να μην έρθουν».
Ξεκαθάρισε δε ότι από την αρχή είναι ανοικτές οι κεντρικές αρτηρίες, καθώς και σημεία οικισμών που είναι πιο δύσβατα. Τέλος, ο κ. Μαδής τόνισε ότι ακόμη και σε δικές του προσπάθειες να επικοινωνήσει με την εταιρεία, «δεν απαντάει κανείς» όπως είπε.
Από την πλευρά του, ο δήμαρχος Χαλανδρίου, Συμεών Ρούσσος, είπε ότι υπάρχουν 25 αναφορές για βλάβες στην ηλεκτροδότηση, αλλά δεν υπάρχει καμία ανταπόκριση από τον ΔΕΔΔΗΕ.
Αναφερόμενος στο οδικό δίκτυο, είπε ότι αυτή τη στιγμή βρίσκονται 11 μηχανήματα στους δρόμους, εκ των οποίων τα 7 είναι μισθωμένα, και γίνεται σταδιακή προσπάθεια για το άνοιγμα των δρόμων.
Ο κ. Ρούσσος επισήμανε ότι «ως δήμος μόνο μέσω μιας πλατφόρμας μπορούμε να καταχωρούμε επίσημα τα αιτήματα των δημοτών για βλάβες, καθώς στα τηλέφωνα δεν απαντάει κανένας».
Η ανακοίνωση – απάντηση του ΔΕΔΔΗΕ
Σημειώνεται ότι ο ΔΕΔΔΗΕ ανακοίνωσε το βράδυ της Τετάρτης ότι ολοκληρώθηκε η αποκατάσταση των ζημιών στις κύριες γραμμές Μέσης Τάσης σε όλες τις περιοχές και πλέον οι προσπάθειες επικεντρώνονται στην αποκατάσταση των μεμονωμένων παροχών, στη Χαμηλή Τάση.
Ο ΔΕΔΔΗΕ ανακοίνωσε, επίσης, ότι η προσπάθεια για την αποκατάσταση και της τελευταίας μεμονωμένης παροχής θα συνεχιζόταν καθ΄ όλη τη διάρκεια της νύχτας προσθέτοντας ότι πως υπάρχουν πολλές δυσκολίες στην πρόσβαση των συνεργείων στα σημεία των ζημιών, καθώς η συντριπτική πλειονότητα δεν αφορά σε κεντρικές οδικές αρτηρίες αλλά σε μικρότερους δρόμους που δεν έχουν ακόμη καθαριστεί.
Υπενθυμίζεται ότι οι καταναλωτές που εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν προβλήματα ηλεκτροδότησης, παρακαλούνται να επικοινωνήσουν άμεσα με τον ΔΕΔΔΗΕ τηλεφωνικά στο 800 400 4000, 11500 ή 2111900500 ή να το δηλώσουν μέσω της εφαρμογής MyDEDDiE από το κινητό τους (Android και iOS) ή και μέσω υπολογιστή από την ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ στο Online Δήλωση Βλάβης (deddie.gr).