Από σήμερα Δευτέρα, όλοι οι σταθμοί του δικτύου του Μετρό και του Ηλεκτρικού (γραμμές 1, 2, και 3) θα παραλαμβάνουν τους φακέλους των πολιτών για το ηλεκτρονικό εισιτήριο. Στο φάκελο οι επιβάτες θα πρέπει να έχουν τα στοιχεία τους και τα υπόλοιπα δικαιολογητικά, προκειμένου στη συνέχεια να τους αποσταλούν με το ταχυδρομείο, σε εύλογο χρονικό διάστημα, οι προσωποποιημένες ηλεκτρονικές κάρτες στη διεύθυνση που θα δηλώσουν.
Στη συνέχεια θα μπορούν να φορτίσουν τις κάρτες σε όποιο εκδοτήριο ή μηχάνημα επιθυμούν.
Σημειώνεται ότι ο Ανοικτός φάκελος που θα προσκομίζουν οι πολίτες στα όλα τα εκδοτήρια του δικτύου πρέπει να περιλαμβάνει:
1. Μια πρόσφατη φωτογραφία τύπου ταυτότητας ή διαβατηρίου
2. Φωτοτυπία εγγράφου από το οποίο θα πιστοποιείται ο ΑΜΚΑ
3. Φωτοτυπία του στελέχους μαζί με το μηνιαίο κουπόνι μηνός Οκτωβρίου 2017 ή προηγούμενου μήνα εντός του έτους 2017.
4. Εκτύπωση της Αίτησης – QR CODE που εκδίδεται μέσω της ιστοσελίδας του ΟΑΣΑ (www.athenacard.gr)
Εξωτερικά του φακέλου θα αναγράφεται από τον πολίτη το ονοματεπώνυμο και η επιθυμητή διεύθυνση ταχυδρόμησης της προσωποποιημένης κάρτας (οδός, αριθμός, πόλη, ταχυδρομικός κώδικας). Η διαδικασία αυτή θα συμβάλει στην ταχύτερη έκδοση και αντικατάσταση των σημερινών, περίπου 300 χιλιάδων χάρτινων καρτών, που χρησιμοποιούν οι πολίτες στα μέσα μαζικής μεταφοράς.