Aπό την για κινητά οι πολίτες θα αποκτούν πρόσβαση σε έγγραφα και υπηρεσίες: βεβαίωση γνησίου υπογραφής,  εξουσιοδοτήσεις , .

Σε λειτουργία το για κινητά σε και

Όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, «πρόκειται για ένα ψηφιακό χαρτοφύλακα με πολλαπλές λειτουργίες, μέσω του οποίου οι πολίτες αποκτούν τη δυνατότητα να διεκπεραιώνουν συναλλαγές με το κράτος αλλά και να αποστέλλουν έγγραφα και πιστοποιητικά από όπου και αν βρίσκονται γρήγορα, εύκολα και με ασφάλεια».

Όπως και στην , οι πολίτες από την εφαρμογή του για κινητά τηλέφωνα θα μπορούν να εκδώσουν ηλεκτρονικά έγγραφα, ενώ παρέχονται υπηρεσίες όπως η βεβαίωση του γνησίου υπογραφής για εξουσιοδοτήσεις και υπεύθυνες δηλώσεις.

Μέσω της εφαρμογής δίνεται ακόμα η δυνατότητα στους πολίτες να αναζητήσουν έγγραφα που έχουν ήδη εκδώσει και να τα αποστείλουν σε άλλο πρόσωπο. Επιπλέον, οι πολίτες μπορούν να ελέγξουν την εγκυρότητα εκτυπωμένου ηλεκτρονικού εγγράφου του Δημοσίου, μέσω του κωδικού QR που φέρουν όσα έγγραφα εκδίδονται μέσω του .

Η είσοδος στην εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα γίνεται με την χρήση κωδικών Taxisnet ή web banking. Δεν παρέχεται ωστόσο η δυνατότητα απομνημόνευσης των κωδικών αυτών, προκειμένου να αποτραπεί η πρόσβαση στα προσωπικά δεδομένα του χρήστη του τηλεφώνου από μη εξουσιοδοτημένα άτομα.

Σύμφωνα με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, «η εφαρμογή του για κινητά τηλέφωνα θα εξελίσσεται διαρκώς, προσθέτοντας στις νέες εκδόσεις της όσες υπηρεσίες του ελληνικού Δημοσίου ψηφιοποιούνται, πάντα με γνώμονα την διευκόλυνση της καθημερινότητας των πολιτών και των συναλλαγών τους με το κράτος».

Όσον αφορά την πλατφόρμα , μόλις 9 μήνες μετά την έναρξη της λειτουργίας του παρέχει 820 ηλεκτρονικές υπηρεσίες, ενώ οι σελίδες του έχουν δεχτεί περισσότερες από 7.200.000 επισκέψεις και τα έγγραφα που έχουν εκδοθεί ηλεκτρονικά υπερβαίνουν τα 2.900.000, αναφέρει το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025