: Όπως όλα δείχνουν, στις αρχές Νοεμβρίου θα «κλειδώσει» η εφαρμογή του, τόσο στη βενζίνη όσο και στο πετρέλαιο κίνησης, με επιδότηση απευθείας στην αντλία και τα ίδια κριτήρια.

Πιο αναλυτικά και σύμφωνα με πληροφορίες του τηλεοπτικού σταθμού ΣΚΑΪ, τα κριτήρια φαίνεται ότι θα είναι τα ίδια με τη δεύτερη φάση του προγράμματος, με την ημερομηνία εφαρμογής του μέτρου να «κλειδώνει» στις αρχές Νοεμβρίου.

Η αυξημένη ροή εσόδων, περίπου 500 εκατ. ευρώ, φαίνεται να «λύνει τα χέρια» της κυβέρνησης για ένα σχέδιο τριών μηνών. Σημειώνεται ότι η στο κίνησης εφόσον οι τιμές συνεχίζουν να αυξάνονται λόγω της κρίσης στο ουκρανικό έχει ουσιαστικά προαναγγελθεί.

Η κυβέρνηση φαίνεται ότι θα προχωρήσει άμεσα, ίσως από τις αρχές Νοεμβρίου, σε επιδότηση τόνισε στον ΣΚΑΪ ο πρόεδρος των Πρατηριούχων – Εμπόρων Καυσίμων Αττικής, Νίκος Παπαγεωργίου.

Για το Fuel Pass ο κ. Παπαγεωργίου τόνισε ότι χρειάζεται μεγάλη προσοχή στη συμπλήρωση των στοιχείων. Στο πρώτο Fuel Pass είχαμε ένα στα τρία λάθη, στο 2 είχαμε ένα στα πέντε, είναι μεγάλο ποσοστό εξήγησε ο κ. Παπαγεωργίου.

«Η κυβέρνηση απέδειξε στη διάρκεια της κρίσης ότι παρεμβαίνει συνεχώς χωρίς να έχουμε δημοσιονομικό εκτροχιασμό, νομίζω ότι όπου αλλού χρειάζεται θα παρέμβει, το έχει αποδείξει» σχολίασε στον ΣΚΑΪ ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Γιώργος Γεωργαντάς.

Την ετοιμότητα της κυβέρνησης για νέα παρέμβαση στο πετρέλαιο κίνησης, στη σωστή στιγμή, που θα γίνει αντιληπτή στους πολίτες χωρίς να είναι επιβλαβής για τα δημοσιονομικά, επισήμανε το Σάββατο στον σταθμό μας και τον Γιώργο Αυτιά ο Γιάννης Οικονόμου.

Αυτό που συμβαίνει με το πετρέλαιο κίνησης αναμφίβολα δεν μπορεί να το προσπεράσει κανείς, το πετρέλαιο κίνησης είναι πάνω από την αμόλυβδη, είναι πρωτοφανές γεγονός, τόνισε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.

Συγκεκριμένα, για το εξετάζεται το εξής σενάριο για τη βενζίνη:

Για τα ΙΧ: από 65-85 ευρώ
Για μοτοσικλέτες: 45-55 ευρώ

Τα ποσά θα αφορούν κατανάλωση τριών μηνών με εισοδηματικό κριτήριο έως 30.000 ευρώ + 3.000 ευρώ για κάθε τέκνο.

Σύμφωνα πάντα με τον ΣΚΑΪ, θα υπάρχει ξανά το μπόνους των 15 ευρώ για συναλλαγή με άυλη κάρτα. Υπενθυμίζεται ότι η εναλλακτική -χωρίς μπόνους- είναι η κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

Το diesel κίνησης

Σημειώνεται ότι η επιδότηση στο πετρέλαιο κίνησης -εφόσον οι τιμές συνεχίζουν να αυξάνονται λόγω της κρίσης στο ουκρανικό- έχει ουσιαστικά προαναγγελθεί, αρχικά από τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη. Ο πρωθυπουργός, από το βήμα της Βουλής, είχε δηλώσει ότι «οι αυξήσεις στο diesel έχουν επίπτωση στην εφοδιαστική αλυσίδα» διαβεβαιώνοντας ότι η κυβέρνηση μετράει τις δυνατότητες «και θα δούμε αν μπορούμε να εξαγγείλουμε κάτι και για το diesel κίνησης».

Η κυβέρνηση φαίνεται ότι θα προχωρήσει άμεσα, ίσως από τις αρχές Νοεμβρίου, σε επιδότηση, τόνισε στον ΣΚΑΪ ο πρόεδρος των Πρατηριούχων – Εμπόρων Καυσίμων Αττικής, Νίκος Παπαγεωργίου. Αυτό που δεν έχει ακόμα επιβεβαιωθεί είναι αν η επιδότηση για το πετρέλαιο κίνησης θα είναι στα 15 λεπτά το λίτρο, ως ίσχυε δηλαδή, ή αν θα φτάσει τα 20 – 25 λεπτά, σύμφωνα με ένα σενάριο που φέρεται ότι εξέταζε το οικονομικό επιτελείο.

Το πιθανότερο σενάριο για την επιδότηση στην αντλία για το πετρέλαιο κίνησης είναι τα 15 λεπτά.

Η τιμή του πετρελαίου κίνησης

Σύμφωνα με το τελευταίο δελτίο τιμών υγρών καυσίμων της ΔΙΜΕΑ του υπουργείου Ανάπτυξης, η τιμή του πετρελαίου κίνησης παραμένει αισθητά πιο ψηλά από την απλή αμόλυβδη.

Συγκεκριμένα, η μέση τιμή του diesel κίνησης από τα στοιχεία που έδωσαν 4.910 πρατήρια «έκλεισε» στο 2,146, ενώ της αμόλυβδης στο 2,032. Οριακά πιο ακριβή είναι η αμόλυβδη 100 οκτανίων, με τη μέση τιμή της να είναι στο 2,231. Να σημειωθεί ότι σε ό,τι αφορά το πετρέλαιο θέρμανσης, η μέση πανελλαδική τιμή είναι στο 1,412 ευρώ το λίτρο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025