O Σύλλογος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σύρου, Τήνου, Μυκόνου αναφέρει σε ανακοίνωσή του «Πλήρης στελέχωση του Ειδικού νηπιαγωγείου Σύρου και κάθε σχολικής μονάδας»
Η ανακοίνωση:
Έναν μήνα μετά το πρώτο κουδούνι της νέας σχολικής χρονιάς και με ολοκληρωμένη τη δεύτερη φάση πρόσληψης αναπληρωτών, τα κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό παραμένουν. Μάλιστα σε κάποιες περιπτώσεις, όπως αυτή του Ειδικού Νηπιαγωγείου Σύρου, είναι κομβικής σημασίας για την ουσιαστική λειτουργία του.
Στο Ειδικό Νηπιαγωγείο Σύρου τα νήπια που φοιτούν φέτος, σύμφωνα με τις διαγνώσεις των ΚΕΔΑΣΥ ,πρέπει να υποστηρίζονται από λογοθεραπευτή, εργοθεραπευτή και ψυχολόγο 3 φορές την εβδομάδα (15 ώρες), αλλά μέχρι τώρα ούτε λογοθεραπευτής ούτε ψυχολόγος έχει προσληφθεί, ενώ ο εργοθεραπευτής καλύπτει μόνο τις 4 από τις 15 ώρες που χρειάζονται.
Δυστυχώς η παραπάνω περίπτωση δεν είναι μεμονωμένη, καθώς παρατηρούνται κι άλλες ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό, που σε κάποια σχολεία καθιστούν αδύνατη τη λειτουργία του ολοήμερου και σε κάποια άλλα στερούν εκπαιδευτικά αντικείμενα από τους μαθητές, ακόμα και την παράλληλη στήριξη που τόσο έχουν ανάγκη, υποχρεώνοντας τους εκπαιδευτικούς καθημερινά σε πρόγραμμα “λάστιχο”, αλλού με συνεχόμενα εξάωρα, αλλού με μετάβαση σε διαφορετικά σχολεία “με την ψυχή στο στόμα” κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων κι αλλού με όλα αυτά μαζί!
Για να μην αναφερθούμε στις περιπτώσεις των νηπιαγωγείων όπου οι συναδέλφισσες εργάζονται συνεχώς στο “κόκκινο”, χωρίς μείωση ωραρίου, γνωρίζοντας πως ακόμη κι η αναγκαστική απουσία τους για λόγους υγείας, σπανίως θα αναπληρωθεί.
Αυτός είναι ο κανόνας στο ελληνικό δημόσιο σχολείο. Υποστελεχωμένο, με βασικές υλικοτεχνικές ελλείψεις, με κακοπληρωμένους εκπαιδευτικούς , διαρκώς εξασκημένους ως πασπαρτού παντός καιρού, μένοντας απλοί αριθμοί στο Εβδομαδιαίο Ωρολόγιο Πρόγραμμα.
Μπροστά σε αυτή την κατάσταση, καλούμε το υπουργείο να κοιτάξει κατάματα την πραγματικότητα και να αφήσει τις επικοινωνιακές τακτικές και τη “δημοκρατική ” επιβολή των … καινοτομιών του. Η παιδεία θέλει όραμα, και η νομοθέτηση – καθιέρωση των όποιων καινοτομιών θέλει ένα ελάχιστο πλαίσιο συμφωνιών και κατευθύνσεων με όλη την εκπαιδευτική κοινότητα. Πολύ πιο πριν όμως έχει ανάγκη από τα αυτονόητα.
Καλούμε το υπουργείο να προβεί στο αμέσως προσεχές διάστημα στην πλήρη στελέχωση του Ειδικού Νηπιαγωγείου Σύρου, όπως και κάθε άλλης σχολικής μονάδας, πρώτα και πάνω απ’όλα για το καλό των μαθητών μας, που δε φτάνει μόνο να λέγεται ως σχήμα λόγου, αλλά κυρίως να μετουσιώνεται σε καθημερινό αληθινό ενδιαφέρον και πράξη εντός της σχολικής πραγματικότητας.
ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ
ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΩΝ ΟΛΩΝ, ΤΩΝ ΙΣΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ