Παρά την 4η φάση , ο αριθμός των αναπληρωτών συναδέλφων-συναδελφισσών, που ήρθαν στα σχολεία δεν επαρκούν για να καλύψουν τα κενά και τις ελλείψεις, αναφέρει η ΕΛΜΕ Πειραιά.

Η ανακοίνωση

Στο 10ο ΓΕΛ Πειραιά, εκτός από τα κενά σε διδακτικό προσωπικό βρισκόμαστε στη δυσάρεστη θέση να πληροφορηθούμε ότι της Α΄ Λυκείου, ΑΜΕΑ, με σοβαρά κινητικά προβλήματα και αδυναμία αυτοεξυπηρέτησης δεν πρόκειται να εξυπηρετηθεί στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό, καθώς παρά το αίτημα του συλλόγου διδασκόντων, δεν προσλήφθηκε κανείς.

Από την αρχή της σχολικής χρονιάς, ο μαθητής εξυπηρετείται από τον παππού του (άτομο που ανήκει στις ευπαθείς ομάδες και δεν θα έπρεπε να βρίσκεται στο χώρο του σχολείου) ή από τη μητέρα του (όταν αυτή δεν εργάζεται).

Είναι πραγματικά απαράδεκτο. Αυτή είναι η ευαισθησία του ΥΠΑΙΘ για τους ΑΜΕΑ μαθητές. Αυτή είναι η υποτιθέμενη συμπερίληψη των ΑΜΕΑ, για την οποία τόσα κούφια λόγια ακούμε, στη γενική εκπαίδευση.

Να καλυφθεί άμεσα το κενό σε Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό στο 10ο ΓΕΛ.

Δυστυχώς, δεν είναι και το μοναδικό.

Αντίστοιχο κενό υπάρχει και στο 1ο Γυμνάσιο Νίκαιας, για μαθητή με σοβαρά κινητικά προβλήματα.

Λείπουν επίσης 11 σχολικοί νοσηλευτές και περίπου 20 εκπαιδευτικοί στην Παράλληλη Στήριξη.

Οι επιπτώσεις στους μαθητές με Ειδικές Ανάγκες είναι τραγικές.Π.χ. στην Παράλληλη Στήριξη τα παιδιά δεν διδάσκονται από εκπαιδευτικό της Ειδικής Αγωγής τις ώρες που προβλέπονται, γιατί αυτός είναι αναγκασμένος να γυρίζει από σχολείο σε σχολείο, ώστε να κάνει από λίγες ώρες και σε άλλα παιδιά.

Η ΕΛΜΕ Πειραιά πραγματοποίησε τηλεφωνική παρέμβαση στο αρμόδιο τμήμα του ΥΠΑΙΘ. Η απάντηση ήταν ότι τις επόμενες ημέρες θα πραγματοποιηθεί ειδική πρόσκληση για έναν συνάδελφο ΕΒΠ και 2 σχολικούς νοσηλευτές (είχαν προκηρυχτεί για την Γ’ φάση και δεν καλύφθηκαν).
Είναι φανερό ότι τα κενά δεν πρόκειται άμεσα να καλυφθούν. Στην καλύτερη περίπτωση, θα παραμείνει 1 κενό ΕΒΠ και 9 κενά σχολικών νοσηλευτών.

Η ΕΛΜΕ Πειραιά θα προχωρήσει, από κοινού με τους συναδέλφους του 10ου ΓΕΛ Πειραιά, σε παράσταση διαμαρτυρίας στο ΥΠΑΙΘ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025