– Κλειστά σχολεία: «Η απόσταση που χωρίζει την ηγεσία του από τα πραγματικά προβλήματα της εκπαίδευσης, από τις αγωνίες των μαθητών και τις προσπάθειες των εκπαιδευτικών είναι πλέον τεράστια» αναφέρει μεταξύ άλλων σε ανακοίνωσή της η ΠΕΚ και συνεχίζει:

– Κλειστά σχολεία:

«Ένα τείχος αυθαιρεσίας και αλαζονείας χωρίζει την Υπουργό από την εκπαιδευτική κοινότητα. Ένα τείχος που οικοδομήθηκε μέσα από αυθαίρετες, αναχρονιστικές και σε πολλές περιπτώσεις αντιδημοκρατικές επιλογές της ηγεσίας στην άσκηση εκπαιδευτικής πολιτικής.

Κορύφωση του αυταρχισμού και της αυθαιρεσίας το χθεσινό «αποφασίζομεν και διατάσσομεν» της Υπουργού.

Βγαλμένο από τις χειρότερες εποχές στην ιστορία της διακυβέρνησης της χώρας έρχεται να μας θυμίσει πώς η κ. Κεραμέως δεν είναι μόνη στις συμπεριφορές αυτές.

Όσο και αν φαίνεται πιθανό, η Υπουργός δεν έπεσε από τον ουρανό…
Είναι γέννημα συγκεκριμένης ιδεολογίας και κουλτούρας, απόγονος μιας παλαιοσυντηρητικής, αναχρονιστικής και αντιμεταρρυθμιστικής αντίληψης που επανέρχεται στις ημέρες μας μέσα από τις γενικότερες Κυβερνητικές πολιτικές.

Η αδυναμία της ηγεσίας του Υπουργείου να χειριστεί στοιχειωδώς κατάλληλα σύνθετες καταστάσεις, μεταμφιέζεται σε επίδειξη ισχύος, επιβολή.
Με τη σκληρή και αδιάλλακτη στάση δυναμιτίζει το κλίμα και υποθηκεύει την προοπτική εξομάλυνσης της προβληματικής -λόγω της πανδημίας αλλά και των παραλείψεων του Υπουργείου-, λειτουργίας των σχολείων.

Παράλληλα, διατάσσει «να ξεκινήσει από αύριο κιόλας υποχρεωτική σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση για όλους τους μαθητές που τα σχολεία τους τελούν υπό κατάληψη» με απουσίες! , και απειλώντας κόντρα στο ισχύον θεσμικό πλαίσιο, με αναπλήρωση των χαμένων διδακτικών ωρών τα Σάββατα!

Πρόκειται για μια Υπουργό σε αποδρομή για μια πολιτική καταδικασμένη σε αποτυχία.
Ο κλάδος μας δεν πρόκειται να αποδεχτεί πολιτικές αυταρχισμού και επιβολής, πολύ περισσότερο όταν αυτές εκπορεύονται από μια πολιτική ηγεσία που έδειξε ασύγγνωστη αμέλεια και αδιαφορία για τη λήψη των στοιχειωδών μέτρων για την ομαλή λειτουργία των σχολείων.

Τελικά, η μόνη απόσταση που τηρήθηκε ήταν αυτή της ηγεσίας του υπουργείου από την εκπαιδευτική λειτουργία την οποία κλήθηκε να υπηρετήσει.
Στηρίξαμε την σε συνθήκες δύσκολες για να σταθούμε με κάθε τρόπο δίπλα στους μαθητές μας . Με κάθε τρόπο θα αγωνιστούμε ενάντια στις αυταρχικές πολιτικές του εξ αποστάσεως Υπουργείου».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025