ΕΚΟΨΑΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΕ04 ΑΠΟ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΝΤΑΞΗΣ
ΠΟΛΥ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΕΛΜΕ ΠΕΙΡΑΙΑ
Η πρόσφατη ανακοίνωση των οργανικών θέσεων στα Τμήματα Ένταξης επιβεβαιώνει αυτό που οι εκπαιδευτικοί και το σωματείο μας προειδοποιούν εδώ και πολύ καιρό.
Οι οργανικές θέσεις που ανακοινωθήκαν (655 φιλόλογοι, 661 μαθηματικοί και μόλις 90 (!) ΠΕ 04) είναι πολύ πίσω από τις πραγματικές ανάγκες.
Πόσω μάλλον που οι διορισμοί που θα γίνουν (αν και όποτε) θα είναι ακόμα λιγότεροι από τις οργανικές θέσεις που ανακοινωθήκαν, αφού τα .. κουκιά (μόλις 4500 για όλο το πλαίσιο της Ειδική Αγωγή σε Α/θμια και Β/θμια) δεν βγαίνουν.
Χαρακτηριστικό είναι το εξής παράδειγμα: σε ελάχιστα τμήματα ένταξης στα Γυμνάσια θα υπάρχει καθηγητής ΠΕ 04 (φυσικός, χημικός, βιολόγος, γεωλόγος). Άρα, οι μαθητές των τμημάτων ένταξης σε σχολεία με κάτω από 300 μαθητές (στην πλειοψηφία των σχολείων της Ελλάδας δηλαδή) ΔΕΝ θα διδάσκονται στην Ένταξη το μάθημα της Χημείας και της Βιολογίας, παρά μόνο αυτό της Φυσικής (και μάλιστα από καθηγητή Μαθηματικών!), τα Μαθηματικά και τα Φιλολογικά.
Το “επιχείρημα” ότι δεν θα συμπληρώνει ωράριο (23 ώρες) ένας εκπαιδευτικός ΠΕ 04 σε ένα τμήμα Ένταξης είναι έωλο, αφού οργανικές θέσεις σύμφωνα με το νόμο δίνονται με τουλάχιστον 12 ώρες (για τις υπόλοιπες ο εκπαιδευτικός συμπληρώνει το ωράριο του σε άλλο σχολείο).
Μάλιστα, ερωτηματικά προκαλεί το γεγονός ότι η παραπάνω κατανομή των θέσεων άλλαξε με αιφνιδιαστική τροπολογία στη Βουλή, λίγες μέρες πριν ανακοινωθούν οι οργανικές θέσεις, αποκλείοντας τους εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής ΠΕ 04 (προβλέπεται θέση μόνο σε σχολεία με πάνω από 300 μαθητές!), γεγονός που αποτελεί τεράστια ΑΔΙΚΙΑ, με επιπτώσεις στη μόρφωση των μαθητών!
Μοναδική απάντηση στα παιχνίδια Υπουργείου και Κυβέρνησης, στην καρατόμηση των οργανικών θέσεων, αποτελεί το αίτημα της ΕΛΜΕ μας και δεκάδων άλλων ΕΛΜΕ για μονιμοποίηση όλων όσων εργάζονται τα τελευταία χρόνια στην Εκπαίδευση. Αποτελεί προϋπόθεση, όχι μόνο για να εξασφαλιστεί το αυτονόητο δικαίωμα στη μόνιμη και σταθερή εργασία, αλλά και για μπορούν οι μαθητές μας να έχουν ουσιαστική πρόσβαση και στήριξη.