Δύο στους πέντε Έλληνες ψωνίζουν στις εκπτώσεις του , αναφέρει ανακοίνωση της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας ενώ σημειώνεται: «αν και δεν υπάρχει μονοσήμαντη ερμηνεία, τα στοιχεία του δείκτη κύκλου εργασιών δείχνουν ότι ο Νοέμβριος ως μήνας εμφανίζει σημαντική βελτίωση. λόγω της μειωμένης κίνησης των ενδιάμεσων εκπτώσεων, κρίνεται ότι η όντως δημιουργεί υψηλές προσδοκίες και τονώνει πρόσκαιρα τη ζήτηση».

Το Ινστιτούτο Μικρομεσαίων της ΕΣΕΕ αναφέρει ότι οι καταναλωτές είναι πιο έτοιμοι από τις εμπορικές επιχειρήσεις, κυρίως λόγω των προωθητικών ενεργειών μεγάλων εμπορικών αλυσίδων,

οπότε η κίνηση της αγοράς ήταν τις προηγούμενες χρονιές και αναμένεται σίγουρα αυξημένη.

Πρωτοπόροι αυτής της ημέρας, όπως σημειώνει το ΙΝΕΜΥ ΕΣΕΕ, είναι τόσο σε επίπεδο ενημέρωσης όσο και σε επίπεδο απορρόφησης της κατανάλωσης, τα καταστήματα ένδυσης – υπόδησης και ακολουθούν οι ηλεκτρονικές συσκευές.

Επικαλούμενη στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ η ΕΣΕΕ επισημαίνει ότι ανάμεσα σε αυτούς που ψωνίζουν, η συντριπτική πλειονότητα των αγοραστών θα επωφεληθεί από τις προσφορές τόσο στα καταστήματα όσο και στο διαδίκτυο (64,5%), το 20,7% θα αναζητήσει ευκαιρίες μόνο σε φυσικά καταστήματα, ενώ μόλις το 14,8% θα επιλέξει μόνο ηλεκτρονικά καταστήματα για τις αγορές τους. Στην Ελλάδα οι χρήστες του διαδικτύου έκαναν 26 φορές περισσότερες αγορές απ’ ό,τι συνήθως ενώ στη χώρα μας, οι λάτρεις των προσφορών ετοιμάζονται να ξοδέψουν κατά μέσο όρο 206 ευρώ.

Πρώτα σε προτίμηση είναι τα ρούχα και ακολουθούν τα ηλεκτρονικά είδη

Στοιχεία από Paypal

H Black Friday και η Cyber Monday γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλείς ανάμεσα στους Έλληνες καταναλωτές, με τις ηλεκτρονικές αγορές τις ημέρες αυτές να αυξάνονται κατά ακόμα και πάνω από 50%.

Η πιο σημαντική κατηγορία για τις αγορές της «» το 2017 ήταν η ένδυση και ο συγκεκριμένος όγκος αγορών κατά τις εκπτώσεις αυτές ήταν σχεδόν τέσσερα φορές υψηλότερος σε σχέση με τον ετήσιο μέσο όρο.

Αυτό δείχνουν στοιχεία έρευνας της PayPal σύμφωνα με τα οποία παραδοσιακά, οι ημέρες ελκυστικών προσφορών συνδέονται με το διασυνοριακό εμπόριο, ενώ οι εγχώριοι παίκτες φαίνεται να παρουσιάζουν καλά αποτελέσματα αναφορικά με τις πωλήσεις τους όσο διαρκεί η Black Friday αφού τουλάχιστον από τα στοιχεία της PayPal, πάνω από το 32% των δαπανών στην Ελλάδα καταλήγει σε τοπικούς εμπόρους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025