Ο ψηφιακός μετασχηματισμός των υπηρεσιών του Δήμου Αθηναίων συνεχίζεται μειώνοντας δραστικά την γραφειοκρατία και την ταλαιπωρία μπροστά στα γκισέ, ιδιαίτερα στην περίοδο της πανδημίας του κορονοϊού.

Στο πλαίσιο αυτό, ο Δήμος Αθηναίων παρέχει από την Πέμπτη, 6 Αυγούστου, 10 επιπλέον ηλεκτρονικές υπηρεσίες διευκολύνοντας ακόμα περισσότερο την καθημερινότητα τόσο των πολιτών όσο και των επιχειρήσεων.

Οι δέκα νέες υπηρεσίες που παρέχονται πλέον είναι οι εξής:

Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης για μειωμένη θητεία
Πιστοποιητικό διπλοεγγεγραμμένου
Χορήγηση βεβαίωσης δημοτικής ενημερότητας
Χορήγηση κατάστασης ανεξόφλητων οφειλών
Χορήγηση αντιγράφου άδειας λειτουργίας καταστήματος λόγω απώλειας
Δήλωση μη ηλεκτροδοτούμενου ακινήτου
Αίτηση για νέα παροχή ρεύματος
Αίτηση για επανασύνδεση ηλεκτρικού ρεύματος
Αίτηση τροποποίησης συντελεστή χρέωσης (επαγγελματικός – οικιακός)
Αίτηση εποχικής χρέωσης (βάσει ν.429/76, άρθρο 5, παρ.2)

Με χρήση των κωδικών taxisnet και με λίγα μόλις «κλικ» στον υπολογιστή τους οι ενδιαφερόμενοι έχουν την δυνατότητα να υποβάλουν την αίτηση που επιθυμούν και να ενημερωθούν με ηλεκτρονικό τρόπο μέσω του ψηφιακού τους αποθετηρίου όταν το αίτημά τους επεξεργαστεί και ολοκληρωθεί από την αρμόδια Διεύθυνση του δήμου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι περισσότεροι από 40.000 πολίτες και επιχειρήσεις έχουν συνδεθεί και εξυπηρετηθεί από τη νέα πλατφόρμα ψηφιακών υπηρεσιών του δήμου (https://eservices.cityofathens.gr) χωρίς να χρειαστεί να επισκεφθούν τις αρμόδιες Υπηρεσίες του.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025