Eφαρμογή για ενημέρωση των καταναλωτών και κατά των ρευματοκλοπών ετοιμάζει το επόμενο διάστημα η . Όπως αναφέρει η εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος», η ΔΕΗ επιχειρεί να λύσει το αλαλούμ μέσω εφαρμογής κινητού που ετοιμάζει και με την οποία θα δίνεται η δυνατότητα σε πελάτες να στέλνουν την ένδειξη του μετρητή ώστε να “δικαιολογούν“ ή να ενίστανται για το ποσό που καλούνται να καταβάλουν.

Πάντως με την εφαρμογή που θα είναι έτοιμη το αμέσως επόμενο διάστημα, η εκτιμά ότι θα αποτρέψει και πιθανές ρευματοκλοπές –δεδομένου ότι θα γίνεται αντιληπτή οποιαδήποτε παρέμβαση.

Ένεση ρευστότητας φαίνεται πως φέρνουν οι διακανονισμοί των οφειλών καθώς από την 1η Οκτωβρίου έχουν πραγματοποιηθεί 140 χιλιάδες ρυθμίσεις ύψους 230 εκατ. ευρώ.

Όπως προκύπτει από σχετικά στοιχεία που έχει στη διάθεση του ο “Ελεύθερος Τύπος” το 9% αφορά σε πελάτες με οφειλές κάτω των 500 ευρώ. Αντίστοιχα το 26% αφορά σε πελάτες με οφειλές 500-1.000 ευρώ, το 39% περιλαμβάνει καταναλωτές με χρέη 1.000 -3.000 ευρώ και το 30% πολίτες που χρωστούν από 3.000 έως 5.000 ευρώ.

Το παράδοξο είναι ότι οι στρατηγικοί κακοπληρωτές – με χρέη δηλαδή άνω των 10 χιλ. ευρώ- δεν έχουν αλλάξει ρότα καθώς σε ρύθμιση έχει προχωρήσει μόλις το 5%.

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία που έχουν γνωστοποιηθεί από τη , το συνολικό ύψος των ανεξόφλητων οφειλών προς την Επιχείρηση βρίσκεται στα επίπεδα στα επίπεδα των 2, 7 δις. ευρώ.

Υπενθυμίζεται ότι το νέο πρόγραμμα διακανονισμών που τέθηκε σε εφαρμογή την 1η Οκτωβρίου προβλέπει χαμηλότερη προκαταβολή και έως 24 δόσεις για την εξόφληση των ληξιπρόθεσμων οφειλών.

Στο μεταξύ συνεχίζεται το κυνήγι των στρατηγικών κακοπληρωτών . Ήδη έχει δοθεί εντολή να πραγματοποιηθούν 30.000 αποκοπές ρεύματος καθώς ο αριθμός των μπαταχτζήδων που έχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές πάνω από 6 μήνες ανέρχεται σε 582.000 περιπτώσεις, με το ποσό να είναι 545 εκατ. ευρώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025