Η καταναλωτική μανία της Black Friday οδήγησε τους Έλληνες καταναλωτές στα online φαρμακεία όπου τους υποδέχτηκαν προσφορές προϊόντων έως και 70% σε καλλυντικά, συμπληρώματα διατροφής και άλλα παραφάρμακα.
Η αύξηση τζίρου στην Black Friday ήταν 153% σε σχέση με τις προηγούμενες 3 Παρασκευές του Νοεμβρίου, ενώ καταγράφηκαν πάνω από 120 ηλεκτρονικά φαρμακεία που πραγματοποίησαν προωθητική ενέργεια στην ημέρα αυτή, από τα 297 που λειτουργούν στην Ελλάδα. Τα στοιχεία αυτά αποτυπώθηκαν σε πραγματικό χρόνο από την υπηρεσία eRetail Audit της Convert Group, βάσει της οποίας brands και online φαρμακεία αξιολογούν τα μερίδια αγοράς τους και τις επιδόσεις τους στο ηλεκτρονικό φαρμακείο και το ηλεκτρονικό super market.
Σύμφωνα με την ομάδα της Convert Group, η μέση παραγγελία που έκαναν οι καταναλωτές στα online φαρμακεία της χώρας μας ήταν αξίας 45,20 Ευρώ με το ΦΠΑ, αυξημένη κατά 4,40 Ευρώ σε σχέση με τις υπόλοιπες μέρες του 2018.
Τα προϊόντα που ήταν τα πλέον δημοφιλή για τα νοικοκυριά ήταν οι ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες (+371%), ενώ πολύ μεγάλη αύξηση παρατηρήθηκε και στα σετ περιποίησης προσώπου (+358%), στα προϊόντα αντιγήρανσης (+274%) και στις πάνες (+214%), συμφωνα με το capital.gr.
Όπως αποδεικνύεται, ο θεσμός της Black Friday παραμένει ορόσημο για τα online φαρμακεία της χώρας καθώς αντίστοιχη ήταν η αύξηση που καταγράφηκε και πέρσι.
Τέλος, η Convert Group ανακοίνωσε ότι θα μπορέσει να δώσει δωρεάν πληροφορίες σε online φαρμακεία και εταιρίες παραφαρμάκων για τις δικές τους επιδόσεις στην Black Friday (σε επίπεδο κατηγορίας, Brand ή προϊόντος) μέχρι το τέλος του Νοεμβρίου.