Τι πρέπει να ξέρετε λίγο πριν από τη μεγάλη γιορτή του εμπορίου – Αντίστροφη μέτρηση για τις εκπτώσεις της «Μαύρης Παρασκευής». Το «έθιμο» ήρθε και έμεινε! Και αυτό γιατί βοηθά την εγχώρια αγορά αλλά και τους καταστηματάρχες να αυξήσουν λίγο τα έσοδά τους, σε μία περίοδο που η οικονομία έχει πάρει την κατιούσα.

Η συγγκεκριμένη αγοραστική συνήθεια έκανε για πρώτη φορά την εμφάνισή της το 1952 στις Ηνωμένες Πολιτείες. Φέτος, η «πέφτει» την ερχόμενη Παρασκευή, στις 23 Νοεμβρίου. Τα καταστήματα θα προσφέρουν τεράστιες που θα αγγίξουν έως και 80%. Αν θέλετε να προλάβετε τις καλύτερες προσφορές καλό είναι να προετοιμαστείτε σωστά.

Ποια καταστήματα συμμετέχουν στη

Γερμανός

Κωτσόβολος

Πλαίσιο

Athens Metro Mall

GAP

Intersport

JYSK

Koolfly.gr

McArthur Glen

Media Markt

Notos

Oysho

Porcelana

Prince Oliver

Public

RiverWest

Smart Park
Συμβουλές για αγορές με μεγάλες εκπτώσεις

Οι Έλληνες καταναλωτές δεν χρειάζεται να περιοριστούν στα ελληνικά καταστήματα. Μπορούν να αξιοποιήσουν τις μεγάλες προσφορές που γίνονται στο εξωτερικό, κάνοντας τις παραγγελίες τους ηλεκτρονικά.

Amazon
AliExpress (Alibaba)
eBay
Τσεκάρετε τις προσφορές σε διάφορα e-shops

Οι Έλληνες ψωνίζουν από ηλεκτρονικά καταστήματα στο εξωτερικό κυρίως είδη ένδυσης (41%), ηλεκτρονικές συσκευές (31%), καθώς και κοσμήματα και ρολόγια (17%). Ωστόσο, οι γίγαντες του e-commerce, όπως η Amazon, δεν αποτελούν τους μοναδικούς προορισμούς, όπου μπορεί κάποιος να βρει τα εν λόγω προϊόντα. Αφιερώστε λίγο χρόνο και περιηγηθείτε στο Internet, ώσπου να εντοπίσετε μικρότερα sites που προσφέρουν διάφορα προϊόντα σε ελκυστικές τιμές ή μη διαθέσιμα στην Ελλάδα.
Τι είναι και γιατί εορτάζεται η «»;

Στις ΗΠΑ εορτάζεται η «Ημέρα των Ευχαριστιών», γνωστή ως «Thanks Giving». Πρόκειται για μία ημέρα, κατά την οποία ο κόσμος γιορτάζει όλα όσα έφερε ο χρόνος που περνάει σιγά-σιγά και ετοιμάζεται να υποδεχθεί αυτόν που έρχεται. Αυτή η γιορτή πραγματοποιείται την 4η Πέμπτη κάθε Νοέμβρη και έτσι η Παρασκευή που ακολουθεί (Black Friday), θεωρείται η αρχή της χριστουγεννιάτικης περιόδου.

Τα έσοδα των καταστημάτων από της πωλήσεις εκείνης της χρονικής περιόδου ήταν παραδοσιακά τα σημαντικότερα της χρονιάς, με αποτέλεσμα τα καταστήματα να καταγράφουν κέρδη, έχοντας «μαύρο» το τελικό αποτέλεσμα του ισολογισμού τους (το γνωστό «bottomline»), το οποίο αντιστοιχεί σε θετικό πρόσημο (αντίστοιχα, το κόκκινο δηλώνει τις ζημίες). Έτσι η τελευταία Παρασκευή του Νοέμβρη καθιερώθηκε ως η πρώτη ημέρα των πωλήσεων της χριστουγεννιάτικης περιόδου, με σημαντικά αυξημένους τζίρους, και προέκυψε η ονομασία Black Friday.