Σχολικά γεύματα: Αύξηση κατά 15% στον προϋπολογισμό ανακοίνωσε η υφυπουργός εργασίας, Δόμνα Μιχαηλίδου. Ποιούς αφορά η ενίσχυση και πού επεκτείνεται το πρόγραμμα.
Το πρόγραμμα επεκτείνεται σε 18 νέα γεωγραφικά τμήματα
Όπως αναφέρει η ανακοίνωση του υπουργείου μετά την πρώτη αύξηση στο πρόγραμμα τον Μάρτιο του 2020, η αρμόδια υφυπουργός Δόμνα Μιχαηλίδου, το ενισχύει κι άλλο, εξασφαλίζοντας αυξημένη ετήσια χρηματοδότηση από 74 εκατομμύρια σε 85 εκατομμύρια ευρώ.
Συγκεκριμένα:
- Αυξάνονται τα γεωγραφικά τμήματα στα οποία δίνονται σχολικά γεύματα. Το πρόγραμμα επεκτείνεται σε 18 νέα γεωγραφικά τμήματα.
- Στο πρόγραμμα εντάσσονται Δήμοι με κοινωνικά κριτήρια έπειτα από πραγματοποίηση στατιστικής μελέτης για την ιεράρχηση της αναγκαιότητας για παροχή σχολικών γευμάτων ανά Δήμο.
- Αυξάνονται οι σχολικές μονάδες εντός των υφιστάμενων τμημάτων στις οποίες χορηγούνται σχολικά γεύματα.
- Οι διανεμόμενες μερίδες αυξάνονται και από 185.311 ανέρχονται σε 210.347 την ημέρα.
Τον Ιανουάριο του 2018, οπότε και ξεκίνησε το πρόγραμμα των σχολικών γευμάτων, ο προϋπολογισμός ανερχόταν σε 39.673.643 ευρώ και αντιστοιχούσε σε 151.276 μερίδες την ημέρα.
Όπως δήλωσε η υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Δόμνα Μιχαηλίδου: «Δέσμευση του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων είναι να μη μείνει κανένα παιδί πίσω. Ως κυβέρνηση, τιμούμε στην πράξη την υποχρέωσή μας να φροντίζουμε όλα τα παιδιά της χώρας και κυρίως εκείνα που ανήκουν στις πλέον ευάλωτες οικογένειες. Η ανάγκη να προστατεύσουμε τα παιδιά απέναντι στη φτώχεια και τον κοινωνικό αποκλεισμό είναι σήμερα, λόγω της πανδημίας και των μακροχρόνιων συνεπειών της, ακόμα πιο επιτακτική.
Και το πράττουμε με δράσεις σε κάθε στάδιο της παιδικής ηλικίας μέσα από προγράμματα, όπως τα σχολικά γεύματα, η ενίσχυση της προσχολικής αγωγής, η αποϊδρυματοποίηση και κοινές πρωτοβουλίες με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, όπως το Child Guarantee όπου καταφέραμε να είμαστε ένα από τα έξι κράτη μέλη που επιλέχθηκαν για την υλοποίησή του. Προς την κατεύθυνση αυτή, προχωράμε σε ουσιαστικές μεταρρυθμίσεις, ώστε να εξασφαλίσουμε την ενδεδειγμένη προσχολική αγωγή, την πρώιμη ανίχνευση διαταραχών, τη σωστή ανάπτυξη, την ευημερία και εν τέλει την καθολική προστασία όλων των παιδιών της χώρας».