σε ανάρτησή του στο facebook σχολίασε τα στο μάθημα της Ιστορίας. Αναλυτικά η ανάρτησή του:


Πολύ φοβάμαι πως αν είχα δώσει εξετάσεις σήμερα (12/6) στο μάθημα της , δεν θα το περνούσα. Αλλά επίσης τίποτε από όλα αυτά που ζητούσαν τα θέματα δεν θα περιλάμβανε ένας σύγχρονος ιστορικός σε μια ιστορία της Ελλάδας τους δυο τελευταίους αιώνες για ένα πλατύ καλλιεργημένο κοινό . Πώς να το πω αλλιώς; Αυτές είναι ασκήσεις απομνημόνευσης, που δεν έχουν να κάνουν με την μάθηση της ιστορίας, με τα ζητούμενα από μια τέτοια μάθηση.

 

Δυστυχώς αποδεικνύεται πόσο ακατάλληλο μέσο είναι οι αυτού του τύπου και πόσο πρέπει να αντικατασταθούν από ένα διαφορετικό σύστημα που θα αξιολογεί την επίδοση στο σχολείο, όχι γνώσεις αλλά δεξιότητες απόκτησης γνώσης, κατανόησης της ιστορικής πορείας. Διαφορετικά συνεχίζουμε να σπαταλούμε το ταλέντο και τον μόχθο των νέων ανθρώπων. Η μεταρρύθμιση του μαθήματος της ιστορίας θέλει πολύ δουλειά –δεν φτάνει μόνο το περίγραμμα που βρισκόμαστε τώρα. Αλλά χρειάζεται και αλλαγή της νοοτροπίας προσέγγισης του μαθήματος της ιστορίας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025