: «Είμαι μάλλον αντίθετος με τη στάση «όσο πιο πολλά μέτρα τόσο πιο καλά» ούτε περισσότερα ούτε λιγότερα μέτρα, και τα δύο έχουν αρνητικές συνέπειες» σημείωσε ο επιδημιολόγος. Διαβάστε αναλυτικά στο όσα είπε.

: Τι θα γίνει με Γυμνάσια και Λύκεια

«Περί τα μέσα του μήνα (15 – 20) Ιανουαρίου που θα μπορούμε να δούμε τα δεδομένα θα αποφασίσουμε και για τις. Υπάρχει και το ενδεχόμενο να ανοίξει μόνο η Γ’ Λυκείου, είναι μέσα στα σενάρια» τόνισε στον ΣΚΑΪ ο επιδημιολόγος Τάκης Παναγιωτόπουλος, μέλος της επιτροπής του υπουργείου Υγείας.

Ο κ. Παναγιωτόπουλος επεσήμανε ότι για όσους δεν ανήκουν στη λίστα των σοβαρών νοσημάτων πρέπει να πάνε στο , στη δουλειά τους, πάντοτε με την τήρηση των μέτρων προφύλαξης.

Την ίδια στιγμή, για τα όσα έγιναν στα Θεοφάνεια, σχολίασε ότι είναι «πολύ λυπηρό που η εκκλησία έχει προτάξει το τελετουργικό, κι όχι την υγεία των ανθρώπων, δεν είναι σωστό, και ενδέχεται να το πληρώσουμε. Εικόνες που δείχνετε ευνοούν την υπερμετάδοση, όχι τη μετάδοση».

«Αυτή τη στιγμή δεν μπορούμε να ξέρουμε τις συνέπειες των εορταστικών ημερών και πρέπει να περιμένουμε λίγο περισσότερο», διευκρίνισε.

«Ενδέχεται να ληφθούν κάποια στιγμή και πρόσθετα μέτρα, ενδεχομένως λόγω Φώτων, πρέπει να είμαστε έτοιμοι».

Το παράδειγμα της Ισπανίας

«Νομίζω ότι πρέπει να βρούμε τη σωστή ισορροπία μέτρων και λειτουργίας μπορεί να σκεφθεί κάποιος διάφορους συνδυασμούς… Επί παραδείγματι στην Ισπανία τα καταστήματα της εστίασης λειτουργούν μέχρι τις 6 το απόγευμα επιτρέποντας μια μικρή λειτουργία. Άλλα ωράρια για καταστήματα Α είδους και άλλα για καταστήματα Β είδους. Το μεγάλο εμβόλιο είναι το εμβόλιο», εξήγησε ο καθηγητής.

«Είμαι μάλλον αντίθετος με τη στάση ”όσο πιο πολλά μέτρα τόσο πιο καλά”, ούτε περισσότερα ούτε λιγότερα μέτρα, και τα δύο έχουν αρνητικές συνέπειες. Βήμα – βήμα άνοιγμα για να ξέρουμε την ακριβή επίπτωση του κάθε βήματος χωρίς να είναι καθολικό», ξεκαθάρισε ο επιδημιολόγος. Όπως πρόσθεσε, η παράταση ενός αυστηρού λοκντάουν κανονικά είναι ένα μέτρο που δεν πρέπει να κρατάει πολύ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025