Αξιολόγηση: Κατά την ενημέρωση των πολιτικών συντακτών, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος αναφέρθηκε και στην αξιολόγηση των σχολικών μονάδων.
Τι είπε για την αξιολόγηση
Κλείνοντας να επισημάνω δύο ακόμη στοιχεία από το χώρο της εκπαίδευσης, που αξίζουν ιδιαίτερης προσοχής:
Το πρώτο αφορά στην αξιολόγηση των σχολείων που στοχεύει στη βελτίωση του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου στο δημόσιο σχολείο. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία ανταποκρίθηκε στις διαδικασίες της αξιολόγησης το 99,2% των σχολείων της χώρας. Μόλις ένα ποσοστό 0,8%, δηλαδή σε 114 σχολεία από το σύνολο των 13.000 της Επικράτειας δεν υπήρξε αξιολόγηση και προφανώς θα υπάρξουν οι κυρώσεις που προβλέπει η κείμενη νομοθεσία. Διαπιστώνουμε, λοιπόν, με πολύ μεγάλη ικανοποίηση ότι παρά τις Κασσάνδρες, τις αλλεπάλληλες δικαστικές διαμάχες και την διαρκή απόπειρα ορισμένων -λίγων- να μην εφαρμοστεί ο νόμος και να αντισταθούν σε αυτά τα βήματα προόδου, οι εκπαιδευτικοί, τα σχολεία ανταποκρίθηκαν.
Το δεύτερο αφορά στην εξασφάλιση 177.000 σετ ρομποτικής για όλα τα παιδιά νηπιαγωγείου, δημοτικού και γυμνασίου. Με τον τρόπο αυτό ανάμεσα στα άλλα θα μπορούμε να επιτύχουμε την εξοικείωση των μαθητών με τον Προγραμματισμό και την Τεχνολογία και την προώθηση της εκπαιδευτικής καινοτομίας, την ανάπτυξη δηλαδή δεξιοτήτων επικοινωνίας και πολύτιμων νοητικών δεξιοτήτων μέσα σε αυτό το οικοσύστημα.
Σημειώνεται ότι η εκπαιδευτική ρομποτική έχει ενταχθεί στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα των σχολείων από τη φετινή σχολική χρονιά, μέσω των Εργαστηρίων Δεξιότητας, σε Νηπιαγωγεία, Δημοτικά και Γυμνάσια, ενώ ταυτόχρονα προβλέπεται και η στοχευμένη επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.