Αποφασιστικά αναμένεται να κινηθεί ο για τη μείωση των ουρών στα εκδοτήρια εισιτηρίων καθώς την διασφάλιση των εσόδων του οργανισμού. Μάλιστα τα εισιτήρια θα είναι πιο ακριβά από τις κάρτες.

Τις τελευταίες μέρες έγιναν εξαγγελίες για αγορά νέων εκδοτικών μηχανημάτων ηλεκτρονικού εισιτηρίου, ενώ ο ίδιος ο υπουργός αναφέρθηκε στην αλλαγή της τιμολογιακής πολιτικής προκειμένου να προωθηθεί η χρήση των προσωποποιημένων καρτών .

Όπως ανέφερε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χ. Σπίρτζης απατώντας σε επίκαιρη ερώτηση του Βουλευτή του Ποταμιού κ. Λυκούδη με θέμα τις τεράστιες ουρές στα εκδοτήρια των Μέσων Μεταφοράς, στόχος είναι τα πολλαπλά εισιτήρια Ath.ena Ticket να απευθύνονται κυρίως σε τουρίστες, ενώ η εξυπηρέτηση των πολιτών της χώρας μας να γίνεται με τη χρήση προσωποποιημένων και ανώνυμων καρτών Ath.ena Card.

Προς το σκοπό αυτό, αναμένεται η αύξηση της τιμής των τα οποία φορτίζονται σε πολλαπλά εισιτήρια Ath.ena Ticket με τους κατόχους προσωποποιημένων και ανώνυμων καρτών να έχουν πρόσβαση στις χαμηλότερες τιμές.

Η νέα αυτή τιμολογιακή πολιτική του ΟΑΣΑ έρχεται έναν και πλέον χρόνο μετά την έναρξη της έκδοσης των προσωποποιημένων καρτών. Αρχικά, οι κάρτες αυτές απευθύνονταν μόνο σε κατόχους παλιών καρτών απεριορίστων διαδρομών αφού ήταν διαθέσιμες μόνο με την αγορά κομίστρου 30 ημερών. Αυτό, μαζί με την αρνητική δημοσιότητα που έλαβε η έκδοση των καρτών εξαιτίας των δικαιολογητικών που απαιτούταν και των ουρών που σχηματίζονταν στα εκδοτήρια, είχε ως αποτέλεσμα πολλοί επιβάτες να αποφύγουν την έκδοσή των καρτών και να εκδίδουν (ακόμα και σε καθημερινή βάση) χάρτινα εισιτήρια Ath.ena για τη μετακίνησή τους.

Σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ, μέχρι στιγμής έχουν εκδοθεί 960.000 προσωποποιημένες κάρτες και 420.000 ανώνυμες [ο ΟΑΣΑ δεν έχει δώσει ακριβή στοιχεία με συνέπεια να μην ξέρουμε πόσες από αυτές πράγματι χρησιμοποιούνται]. Εφόσον προχωρήσουν τα σχέδια για αύξηση της τιμής του κομίστρου στα πολλαπλά εισιτήρια, ένα σενάριο που βλέπει διπλασιασμό αυτού του αριθμού δεν θα πρέπει να φαίνεται περίεργο. Κάτι τέτοιο πάντως θα φέρει για άλλη μία φορά στα όριά του το σύστημα αφού πολλοί επιβάτες αναμένεται να περιμένουν και πάλι την τελευταία στιγμή για να εκδώσουν κάρτες. Λύση σε αυτό θα ήταν το μοίρασμα ανώνυμων καρτών Ath.ena Card στους επιβάτες αφού δεν απαιτείται κανένα δικαιολογητικό (αλλά παράλληλα δεν επιτρέπουν και την αγορά κομίστρου μέσω διαδικτύου).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025