Υπαίθρια διαφήμιση: Ενόχληση για την απουσία της τοπικής αυτοδιοίκησης από το σχεδιασμό για την υπαίθρια διαφήμιση πριν από την πρόσφατη έκδοση σχετικής ΚΥΑ εκφράζει, με δήλωσή του, ο περιφερειάρχης Αττικής, Γιώργος Πατούλης.

«Η νέα ΚΥΑ που προωθεί η κυβέρνηση, μέσα από την οποία επιχειρεί να θέσει νέους κανόνες στην ανάπτυξη της υπαίθριας διαφήμισης, θα έπρεπε πριν ανακοινωθεί, να είχε αποτελέσει αντικείμενο εκτεταμένης, σοβαρής κι υπεύθυνης διαβούλευσης με την αυτοδιοίκηση, η οποία πρέπει να έχει ουσιαστικό λόγο και ρόλο, αφού η συγκεκριμένη δραστηριότητα επηρεάζει την οδική ασφάλεια αλλά και την αισθητική εικόνα των πόλεων και των Περιφερειών μας.

Ενώ δεν μπορεί να υπάρξει χωροθέτηση θέσεων υπαίθριας διαφήμισης χωρίς την εμπλοκή των Δήμων», δηλώνει ο κ. Πατούλης.

Ο περιφερειάρχης Αττικής σημειώνει ακόμα ότι θα έπρεπε επίσης να ληφθούν υπόψη και οι απόψεις της κοινωνίας των πολιτών, «αφού είναι δεκάδες οι οικογένειες που έχουν θρηνήσει την απώλεια δικών τους ανθρώπων, από εγκληματικές πράξεις και παραλείψεις ανθρώπων κι εταιρειών που εμπλέκονταν στη συγκεκριμένη δραστηριότητα».

Διευκρινίζει ότι τάσσεται υπέρ της στήριξης της υγιούς επιχειρηματικότητας με κανόνες και διάλογο και τονίζει ότι «με σοβαρότητα και υπευθυνότητα η αυτοδιοίκηση θα πάρει θέση πάνω στο ζήτημα της υπαίθριας διαφήμισης, έχοντας ως βασικό κριτήριο την προστασία της ζωής των πολιτών, την πιστή τήρηση των κανόνων οδικής ασφαλείας, αλλά και τον σεβασμό στην εικόνα των πόλεών μας».

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025