ΘΕΜΑ: “Μετατάξεις από τη Δ/θμια στην Π/θμια εκπαίδευση”
Με πρωτόγνωρες και αδιαφανείς διαδικασίες έγιναν οι υποχρεωτικές μετατάξεις 3.495 εκπαιδευτικών της Β/θμιας στην Α/θμια.
Πιο Συγκεκριμένα :
1. Είναι πρωτοφανές να πραγματοποιούνται 3.495 υποχρεωτικές μετατάξεις εκπαιδευτικών και να μην ανακοινώνονται τα μόριά τους, προκειμένου να υπάρχει έλεγχος και διαφάνεια. Όπως , επίσης , είναι πρωτοφανές οι υποψήφιοι να δηλώνουν τα μόριά τους με υπεύθυνη δήλωση και να μην γίνεται κανένας έλεγχος, από την υπηρεσία ,των στοιχείων που δηλώθηκαν.
2. Λίγες ώρες πριν την λήξη της διαδικασίας αιτήσεων, ενημερωθήκαμε με ένα απλό δελτίο τύπου, τον τρόπο με τον οποίο θα γίνονταν οι μετατάξεις (προηγούνται οι εντός ΠΥΣΔΕ, έπονται οι της περιφέρειας κλπ), πληροφορία ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ για τον τρόπο με τον οποίο θα δηλώναμε τις προτιμήσεις μας. Αυτό όφειλε εξαρχής να περιλαμβάνεται στην εγκύκλιο, η οποία όπως είχε αρχικά γραφτεί ήταν άκρως παραπλανητική μιλώντας για διαγωνισμό βάση μορίων από μηδενική βάση.
3. Δεν δόθηκε η δυνατότητα τροποποίησης των αιτήσεων που είχαν ήδη κατατεθεί όταν τελευταία μέρα δημοσιοποιήθηκε το παραπάνω δελτίο τύπου.
4. Οι μετατάξεις έγιναν από το γραφείο του Υπουργού Παιδείας και όχι από την αρμόδια υπηρεσία, η οποία δεν γνωρίζει τίποτε ούτε για τα κριτήρια, ούτε για τον τρόπο με τον οποίο έγιναν.
5. Καταργήθηκαν τα θεσμοθετημένα Υπηρεσιακά Συμβούλια (ΠΥΣΠΕ, ΠΥΣΔΕ) και τα κενά και τα πλεονάσματα προσδιορίστηκαν από μονοπρόσωπα όργανα: Διευθυντές Εκπαίδευσης, Περιφερειακούς Διευθυντές, Υπουργό Παιδείας.
6. Ανακοινώθηκε ότι οι θέσεις αυτές είναι οργανικές χωρίς, ωστόσο, αυτές να έχουν ακόμη συσταθεί και χωρίς να έχουν δοθεί ως κενά για τις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του 2013.
Οι διαδικασίες αυτές είναι πρωτόγνωρες στα εκπαιδευτικά χρονικά και δεν έχουν κανένα προηγούμενο, όσο κι αν ανατρέξει κανείς στην ιστορία της εκπαίδευσης.
Αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία να πραγματοποιεί «υπηρεσιακές μεταβολές» το γραφείο του Υπουργού Παιδείας και η αρμόδια υπηρεσία να μη γνωρίζει τίποτε.
Επιπλέον, μεγάλες αντιδράσεις καταγράφονται εξαιτίας της «εξαφάνισης» συγκεκριμένης προγενέστερης εγκυκλίου και των αιτήσεων οι οποίες την συνόδευαν. Πρόκειται για την υπ.αριθμ. 38784/Δ1/20-03-2013 εγκύκλιο για εθελοντικές μετατάξεις ειδικοτήτων από την Δ/θμια στην Π/θμια. Ενώ χιλιάδες εκπαιδευτικοί είχαν καταθέσει αιτήσεις, και η διαδικασία του διαγωνισμού έτρεχε κανονικά, ξαφνικά εκδόθηκε η εγκύκλιος των υποχρεωτικών μετατάξεων και έκτοτε αγνοείται η τύχη της πρώτης. Σε ένα δομημένο κράτος, δεν δύναται να τρέχουν 2 διαδικασίες, από το ίδιο Υπουργείο, για τις ίδιες θέσεις!!!
Τα συνδικαλιστικά όργανα των εκπαιδευτικών, η ΔΟΕ και η ΟΛΜΕ, πρέπει να παρέμβουν άμεσα και να μην αφήσουν να περάσει η καταστρατήγηση κατοχυρωμένων δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών για να μην επιστρέψουμε στην εποχή των πελατειακών σχέσεων. Ήδη, πλήθος ενστάσεων έχουν αποσταλεί στο Υπουργείο Παιδείας και αναμένονται και πολλές δικαστικές προσφυγές επάνω και στα δύο θέματα (υποχρεωτικών και εθελοντικών μετατάξεων).
Με πρωτόγνωρες και αδιαφανείς διαδικασίες έγιναν οι υποχρεωτικές μετατάξεις 3.495 εκπαιδευτικών της Β/θμιας στην Α/θμια.
Πιο Συγκεκριμένα :
1. Είναι πρωτοφανές να πραγματοποιούνται 3.495 υποχρεωτικές μετατάξεις εκπαιδευτικών και να μην ανακοινώνονται τα μόριά τους, προκειμένου να υπάρχει έλεγχος και διαφάνεια. Όπως , επίσης , είναι πρωτοφανές οι υποψήφιοι να δηλώνουν τα μόριά τους με υπεύθυνη δήλωση και να μην γίνεται κανένας έλεγχος, από την υπηρεσία ,των στοιχείων που δηλώθηκαν.
2. Λίγες ώρες πριν την λήξη της διαδικασίας αιτήσεων, ενημερωθήκαμε με ένα απλό δελτίο τύπου, τον τρόπο με τον οποίο θα γίνονταν οι μετατάξεις (προηγούνται οι εντός ΠΥΣΔΕ, έπονται οι της περιφέρειας κλπ), πληροφορία ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ για τον τρόπο με τον οποίο θα δηλώναμε τις προτιμήσεις μας. Αυτό όφειλε εξαρχής να περιλαμβάνεται στην εγκύκλιο, η οποία όπως είχε αρχικά γραφτεί ήταν άκρως παραπλανητική μιλώντας για διαγωνισμό βάση μορίων από μηδενική βάση.
3. Δεν δόθηκε η δυνατότητα τροποποίησης των αιτήσεων που είχαν ήδη κατατεθεί όταν τελευταία μέρα δημοσιοποιήθηκε το παραπάνω δελτίο τύπου.
4. Οι μετατάξεις έγιναν από το γραφείο του Υπουργού Παιδείας και όχι από την αρμόδια υπηρεσία, η οποία δεν γνωρίζει τίποτε ούτε για τα κριτήρια, ούτε για τον τρόπο με τον οποίο έγιναν.
5. Καταργήθηκαν τα θεσμοθετημένα Υπηρεσιακά Συμβούλια (ΠΥΣΠΕ, ΠΥΣΔΕ) και τα κενά και τα πλεονάσματα προσδιορίστηκαν από μονοπρόσωπα όργανα: Διευθυντές Εκπαίδευσης, Περιφερειακούς Διευθυντές, Υπουργό Παιδείας.
6. Ανακοινώθηκε ότι οι θέσεις αυτές είναι οργανικές χωρίς, ωστόσο, αυτές να έχουν ακόμη συσταθεί και χωρίς να έχουν δοθεί ως κενά για τις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του 2013.
Οι διαδικασίες αυτές είναι πρωτόγνωρες στα εκπαιδευτικά χρονικά και δεν έχουν κανένα προηγούμενο, όσο κι αν ανατρέξει κανείς στην ιστορία της εκπαίδευσης.
Αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία να πραγματοποιεί «υπηρεσιακές μεταβολές» το γραφείο του Υπουργού Παιδείας και η αρμόδια υπηρεσία να μη γνωρίζει τίποτε.
Επιπλέον, μεγάλες αντιδράσεις καταγράφονται εξαιτίας της «εξαφάνισης» συγκεκριμένης προγενέστερης εγκυκλίου και των αιτήσεων οι οποίες την συνόδευαν. Πρόκειται για την υπ.αριθμ. 38784/Δ1/20-03-2013 εγκύκλιο για εθελοντικές μετατάξεις ειδικοτήτων από την Δ/θμια στην Π/θμια. Ενώ χιλιάδες εκπαιδευτικοί είχαν καταθέσει αιτήσεις, και η διαδικασία του διαγωνισμού έτρεχε κανονικά, ξαφνικά εκδόθηκε η εγκύκλιος των υποχρεωτικών μετατάξεων και έκτοτε αγνοείται η τύχη της πρώτης. Σε ένα δομημένο κράτος, δεν δύναται να τρέχουν 2 διαδικασίες, από το ίδιο Υπουργείο, για τις ίδιες θέσεις!!!
Τα συνδικαλιστικά όργανα των εκπαιδευτικών, η ΔΟΕ και η ΟΛΜΕ, πρέπει να παρέμβουν άμεσα και να μην αφήσουν να περάσει η καταστρατήγηση κατοχυρωμένων δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών για να μην επιστρέψουμε στην εποχή των πελατειακών σχέσεων. Ήδη, πλήθος ενστάσεων έχουν αποσταλεί στο Υπουργείο Παιδείας και αναμένονται και πολλές δικαστικές προσφυγές επάνω και στα δύο θέματα (υποχρεωτικών και εθελοντικών μετατάξεων).
Αγανακτισμένοι αιτούντες των εθελουσίων μετατάξεων