«Eκπληκτικά ισχυρές» πωλήσεις για Ελλάδα τη φετινή σεζόν καταγράφει η TUI, όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του μεγάλου τουρ οπερέιτορ, Fritz Joussen, μιλώντας σε τηλεφωνική συνδιάσκεψη μετά την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων του οργανισμού.
Οι δηλώσεις Joussen είναι σε αντιστοιχία με την εικόνα που μετέδωσε πριν από λίγες ημέρες για τις κρατήσεις στη χώρα μας και η Thomas Cook.
Σύμφωνα με τα όσα είπε ο κ. Joussen, η TUI κατέγραψε αύξηση 4% στους πελάτες της και 8% στα έσοδα για το καλοκαίρι αλλά και το χειμώνα του 2017, ενώ επιβεβαιώνεται η επιστροφή της Αιγύπτου, όχι όμως από την αγορά του Ην. Βασιλείου.
Οι καλοκαιρινές κρατήσεις από το Ην. Βασίλειο στον τουρ οπερέιτορ παρουσιάζουν ανάπτυξη 3% σε σχέση με πέρυσι και τα έσοδα είναι αυξημένα κατά 12%, χάρη του συνδυασμού των υψηλότερων τιμών και της αύξηση της ταξιδιωτικής δαπάνης για μακρινά ταξίδια.
Οι ταξιδιώτες αυξάνουν τις δαπάνες τους εν μέρει επειδή οι τιμές έχουν ανέβει, είπε, αναφερόμενος την υποτίμηση της λίρας. Όπως ανέφερε, ο οργανισμός επενδύει σε ανακαινίσεις και εργασίες στα ξενοδοχεία που θα τα καταστήσουν πιο ελκυστικά.
Μακρινά ταξίδια και κρουαζιέρα παρουσιάζουν ισχυρή ανάπτυξη, όμως για το καλοκαίρι είναι ακόμα νωρίς, τόνισε.Για την Αίγυπτο ανέφερε ότι εκτός από το Ην. Βασίλειο, οι αγορές-πηγές του τουρ οπερέιτορ ενδιαφέροντα για περιοχές εκτός του Σαρμ ελ Σέιχ, για το οποίο αυτές τις ημέρες οι Σκανδιναβικές χώρες ήραν τους περιορισμούς πτήσεων.
Όσον αφορά τα αποτελέσματα του ομίλου της TUI, ο οργανισμός είχε καλή εκκίνηση του οικονομικού έτους 2016/17, με έμφαση στα ξενοδοχεία και την κρουαζιέρα και παγκόσμια παρουσία σε περισσότερες από 100 χώρες.
Τα έσοδα προ φόρων παρουσίασαν αύξηση 17% παρουσιάζοντας εποχιακές απώλειες 66,7 εκατ. ευρώ (έναντι 80,4 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος). Ο τζίρος του πρώτου τριμήνου είχε αύξηση 8,5%, στα 3,49 δισ. ευρώ (έναντι 3,21 δισ. ευρώ το προηγούμενο έτος), με βασικούς παράγοντες ανάπτυξης τις βόρειες περιοχές (Ην. Βασίλειο και Ιρλανδία, Σκανδιναβικές χώρες, Καναδάς, Ρωσία με αύξηση πωλήσεων άνω του 10%) και την κρουαζιέρα (έσοδα προ φόρων πρώτου 3μηνου στα 19,1 εκατ. ευρώ έναντι 8,2 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος).
Επιπλέον υπάρχει προσδοκία για ανάπτυξη των ετήσιων εσόδων προ φόρων τουλάχιστον κατά 10%.
Πωλήθηκε η Travelopia
Επισημαίνεται ότι η διαδικασία πώλησης του σπεσιαλίστα πολυτελών και διακοπών περιπέτειας, Travelopia (Hayes & Jarvis, Jetsave, Citalia, Sunsail) στο fund KKR, που ξεκίνησε το πρώτο 3μηνο του έτους 2016/17, ολοκληρώθηκε επιτυχώς, έναντι 325 κατ. λιρών. H Travelopia διαθέτει μεγάλη διεθνή βάση πελατών (άνω των 800.000 ταξιδιωτών σε όλο τον κόσμο ετησίως) και εξυπηρετεί περισσότερους από 70 προορισμούς με τα 53 brand της.