Πεππές Δημήτρης Αιρετός ΚΥΣΔΕ: Πίνακας εκτιμώμενων κενών στη Γενική Δ/θμια Εκπ/ση

Είναι γεγονός ότι η άρνηση της πολιτείας σε εκατοντάδες συναδέλφους μας, να τους δοθεί η δυνατότητα άσκησης εκπαιδευτικού έργου κοντά στον τόπο της μόνιμης κατοικίας τους και υπό το βάρος πολύ σοβαρών λόγων (τρίτεκνοι, μονογονικές οικογένειες, ασθένειες μελών της οικογενείας κ.α.), υποχρέωσε πολλούς από αυτούς σε «άδειες άνευ αποδοχών». Πρόκειται ουσιαστικά για «διαθεσιμότητα» η οποία εξοικονόμησε 1.120 επιπλέον πιστώσεις για την πρόσληψη Αναπληρωτών σε Δ/θμια και Α/θμια.

Από τις πιστώσεις αυτές, 500 περίπου αναμένεται να χρησιμοποιηθούν για τη Δευτεροβάθμια Εκπ/ση, την επόμενη εβδομάδα και αφορούν Τεχνικές και Γενικές ειδικότητες καθηγητών.

Οι προσλήψεις αυτές σε καμία περίπτωση δεν είναι δυνατό να καλύψουν τις μεγάλες ανάγκες σε εκπαιδευτικούς στη Δευτεροβάθμια Εκπ/ση. Σήμερα και 2 μήνες μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς, είναι χιλιάδες οι διδακτικές ώρες που εξακολουθούν και χάνονται εξαιτίας των ελλείψεων εκπαιδευτικών.

Ειδικότερα στην Ειδική Αγωγή τα εκπαιδευτικά κενά ξεπερνούν τα 1.000, από τις 890 αιτήσεις για παροχή Παράλληλης Στήριξης στη Δευτεροβάθμια έχουν ικανοποιηθεί μόνο 240 και στα Μουσικά Σχολεία προβλέπονται προσλήψεις μόνο ωρομισθίων.

Στη Γενική Εκπαίδευση και παρά το γεγονός ότι οι αντιεκαιδευτικές επιλογές με καθαρά Δημοσιονομική στόχευση συνεχίζονται (ουσιαστική κατάργηση Σχολικών προγραμμάτων, περιορισμοί στη μείωση του αριθμού μαθητών σε τμήματα που φοιτούν μαθητές με ειδικές ικανότητες), τα κενά υπολογίζονται σε 1.290 με συντηρητικούς υπολογισμούς. Από αυτά μόνο τα 340 είναι Μειωμένου ωραρίου.

Δυστυχώς για την κυβέρνηση αλλά και την Δημόσια εκπαίδευση, η «εικονική πραγματικότητα» για την έναρξη της σχολικής χρονιάς χωρίς κενά εκπαιδευτικών, αποκαλύπτεται.

Χωρίς να αποτελούν Επίσημα Δεδομένα σας επισυνάπτω Πίνακα των εκτιμώμενων κενών στη Γενική Δ/θμια Εκπ/ση.

Δείτε και

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025