H  ΕΛΜΕ Ζακύνθου αναφέρει σε ανακοίνωσή της πως «Το ΥΠΑΙΘΑ εξακολουθεί να αφήνει τους μαθητές χωρίς εκπαιδευτικούς-9.858 χαμένες ώρες μέχρι το τέλος Νοεμβρίου»

 

 Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Ζακύνθου ενημερώνει τους συναδέλφους, στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Ζακύνθου:

Κλάδος Πλήθος εκπαιδευτικών

που δεν έχει διορίσει η κυβέρνηση

Μη διδαχθείσες ώρες
ΠΕ 02 (Φιλόλογοι) 1 27
ΠΕ 08 (Εικαστικών) 2 31
ΠΕ 79.01 (Μουσικής σε Γυμνάσια) 1 11
ΠΕ 79 (Μουσικών οργάνων για το Μουσικό) 9 207
ΠΕ 82 (Μηχανολόγοι) 1 23
ΠΕ 86 (Πληροφορικής) 1 23
ΠΕ 02.50 (Φιλόλογοι Παράλληλης Στήριξης) 2 48
ΠΕ 03.50 (Μαθ/κοί Παράλληλης Στήριξης) 2 50
ΕΕΠ 3 75
ΕΒΠ 2  
Σχολικοί νοσηλευτές 2  
Εκπ/κοί Ειδ. Αγωγής

(ΕΕΕΕΚ, ΕΝΕΕΓΥΛ, Τμήμα Ένταξης)

1 ΠΕ03

1 ΠΕ08

1 ΠΕ 80

23

18

23

Σύνολο 30 559

 

 

Περίοδος Χαμένες διδακτικές ώρες
Εβδομάδα 15-21/9 1330
Εβδομάδα 22-28/9 1330
Εβδομάδα 30/9-04/10 1353
Εβδομάδα 07/9-11/10 1353
Εβδομάδα 14/10-18/10   752
Εβδομάδα 21/10-25/10   752
Εβδομάδα 28/10-01/11   752
Εβδομάδα 04/11-08/11   559
Εβδομάδα 11/11-15/11   559
Εβδομάδα 18/11-22/11   559
Εβδομάδα 25/11-30/11   559
Σύνολο χαμένων ωρών από την έναρξη του σχολικού έτους 9858

 

Με ευθύνη του ΥΠΑΙΘΑ, έχουν χαθεί σχεδόν 10.000 διδακτικές ώρες από την αρχή του σχολικού έτους, γεγονός που έχει πολύ σοβαρά αρνητικά αποτελέσματα για τους μαθητές μας.

 

Την ώρα που οι μαθητές μας που χρήζουν Παράλληλης Στήριξης έχουν μείνει με ελλιπή ενίσχυση με ευθύνη του Κράτους, μαθητές που έχουν ανάγκη τον νοσηλευτή τους είναι στα σχολεία χωρίς τη δέουσα υποστήριξη και οι μαθητές του Μουσικού Σχολείου δεν έχουν τους καθηγητές του μουσικού οργάνου που έχουν επιλέξει, το ΥΠΑΙΘΑ και η Διοίκηση ασχολούνται με το πώς θα διώξουν πειθαρχικά συναδέλφους που απεργούν. Αντί το ΥΠΑΙΘΑ να στρέψει το –όποιο– ενδιαφέρον του στην κάλυψη των μορφωτικών αναγκών των μαθητών μας, στην πρόσληψη ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών στα σχολεία, προχωρά σε νομοθέτημα με το οποίο καλούνται να εργαστούν ως αναπληρωτές εκπαιδευτικοί…συνταξιούχοι!

 

Το ΔΣ της ΕΛΜΕΖ θα εξακολουθήσει να αποκαλύπτει τα συνειδητά ψεύδη του ΥΠΑΙΘΑ και της Διοίκησης, αναδεικνύοντας την πολιτική της αδιοριστίας, της υποχρηματοδότησης και της «αξιολόγησης» που εφαρμόζουν και τα αποτελέσματά τους.