Η παραδοσιακή , πολλά από τα μεγάλα καταστήματα αποφάσισαν να την επισπεύσουν. Έτσι σε πλήρη εξέλιξη είναι το «κύμα» προσφορών από πολλά εμπορικά καταστήματα, που θα κορυφωθεί την τελευταία Παρασκευή του Δεκέμβρη.

που φέτος πέφτει την Παρασκευή 29 Νοεμβρίου, ενώ μετά από τρεις ημέρες έρχεται η Cyber Monday (2.12.2024) για διαδικτυακές αγορές με προσφορές.

Αν και η Black Friday ξεκίνησε από τις ΗΠΑ, ο θεσμός πλέον έχει «εγκατασταθεί» μόνιμα στην χώρα μας τα τελευταία χρόνια.

Συνήθως, οι προσφορές ξεκινούν πριν από την Black Friday, ενώ συνεχίζονται όλη την εβδομάδα, όπως συμβαίνει και με την Cyber Monday, με αποτέλεσμα να μιλάμε πλέον για Black Week και Cyber Week, αφού οι ενδιάμεσες εκπτώσεις έχουν καταργηθεί και για περαιτέρω συμφέρουσες αγορές, οι καταναλωτές θα πρέπει να περιμένουν τις χειμερινές εκπτώσεις το πρώτο δεκαήμερο του νέου έτους.

Αρκετές μικρές επιχειρήσεις περιμένουν να «ζεσταθεί» η αγορά, προσδοκώντας αύξηση των πωλήσεων τους, ενώ τα μεγάλα εμπορικά καταστήματα, που διαθέτουν ιστότοπους και λογαριασμούς στα social media, έχουν ξεκινήσει, ήδη, διαφημιστικές καμπάνιες για να προσελκύσουν όσο τον δυνατόν περισσότερους καταναλωτές.

Tην Black Friday κυριαρχούν οι καλύτερες προσφορές σε πληθώρα προϊόντων, γι’ αυτό σας έχουμε ετοιμάσει ένα μίνι – οδηγό για να βρείτε πρώτοι τις μεγάλες εκπτώσεις και ευκαιρίες.

Έλεγχος των προσφορών μέσα από τα social media

Ακολουθήστε τα αγαπημένα σας καταστήματα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπου θα ανακοινώσουν εκ των προτέρων τις προσφορές τους ενόψει της Black Friday. Επίσης, μπορείτε να κάνετε εγγραφή μέσω του e- mail σας σε ενημερωτικά δελτία, ώστε να παρακολουθείτε τις επερχόμενες προσφορές.

Τα ενημερωτικά δελτία μπορούν να σας βοηθήσουν σε σημαντικό βαθμό, ιδιαίτερα αν θέλετε να «κατοχυρώσετε» ένα δημοφιλές προϊόν (π.χ. smartphone) καθώς είναι πολύ πιθανό η έκπτωση να αφορά περιορισμένο αριθμό προϊόντων.

Έρευνα αγοράς για τα προϊόντα που επιθυμείτε

Αφού ετοιμάσετε μια λίστα με τα προϊόντα που θέλετε να αγοράσετε, στην συνέχεια, ξεκινήστε να συγκρίνετε τις τιμές για να βρείτε την πιο φθηνή. Μια εύκολη ιδέα είναι να συγκρίνετε τις τιμές κι άλλων καταστημάτων που δεν έχετε κάνει αγορές, ώστε να βγάλετε ασφαλή συμπεράσματα.

Μερικές επιχειρήσεις, βέβαια, επιδιώκουν να προσελκύσουν νέους πελάτες και μπορεί να σας κάνουν επιπλέον έκπτωση, επειδή προτίθεστε να κάνετε την πρώτη σας αγορά.

Συγκρίνετε τις τιμές με δημοφιλείς πλατφόρμες σύγκρισης τιμών

Yπάρχουν στο διαδίκτυο διάφορες πλατφόρμες που σας δίνουν την δυνατότητα να βρείτε τις πιο συμφέρουσες τιμές. Oι συγκεκριμένες πλατφόρμες, επίσης, επισημαίνουν τις προσφορές, αφού παρακολουθούν τις τιμές των καταστημάτων καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Δημιουργήστε λογαριασμούς σε ιστότοπους καταστημάτων

Δεδομένης της αναμενόμενης αύξησης των διαδικτυακών αγορών εξοικονομήστε χρόνο, δημιουργώντας εκ των προτέρων λογαριασμούς, ώστε να είστε έτοιμοι όταν ξεκινήσουν οι προσφορές. Το μόνο που έχετε να κάνετε μετά είναι να εισάγετε τα στοιχεία πληρωμής και την διεύθυνση της παράδοσης.

Ετοιμάστε τη λίστα με τα «αγαπημένα προϊόντα»

Ένας άλλος τρόπος για να προετοιμαστείτε για τις ηλεκτρονικές αγορές σας είναι να αρχίσετε να αποθηκεύετε τα προϊόντα που επιθυμείτε να αγοράσετε στη «λίστα με τα αγαπημένα», ώστε να είναι έτοιμα να τοποθετηθούν κατευθείαν στο «καροτσάκι» σας μόλις ξεκινήσουν οι εκπτώσεις.

Ξεκινήστε νωρίτερα τις αγορές σας

Τα τελευταία χρόνια, αρκετές αλυσίδες καταστημάτων ξεκινούν τις προσφορές μία ή δύο εβδομάδες πριν από τη Black Friday. Αν περιμένετε ανήμερα της Black Friday για να ψάξετε τις καλύτερες προσφορές, τότε, είναι πολύ πιθανό το προϊόν που επιθυμείτε να εξαντληθεί μέσα σε λίγες ώρες. Γι’ αυτό το λόγο, ξεκινήστε από σήμερα κιόλας να παρακολουθείτε τις προσφορές που ανακοινώνουν οι επιχειρήσεις.

Μην ξεχνάτε ότι ακολουθεί η Cyber ​​Monday

Τα τελευταία χρόνια, παρατηρείται αύξηση των ηλεκτρονικών αγορών. Συνεπώς, αν δεν προλάβατε να αγοράσετε τα προϊόντα που επιθυμούσατε την Black Friday, ενδέχεται να βρείτε καλύτερες προσφορές για διαδικτυακές αγορές κατά την διάρκεια της Cyber ​​Monday.

Και ιδιαίτερα για προϊόντα που αφορούν σε laptops, smarthphones, smartwatches, τηλεοράσεις ή εκτυπωτές.