IPAIDEIA.GR

11.Υγιής συνδικαλισμός.Όταν η μόνη προσφορά τους είναι η ρουσφετολογική ,τέτοιο συνδικαλισμό ,δεν τον θέλουμε.Ζήσαμε την τελευταία άθλια μεθόδευση και απόφαση των προέδρων των ΕΛΜΕ και πόσο αναντίστοιχη ήταν με την απόφαση των συναδέλφων .
12.Απόσυρση ,αύριο κιόλας,του Π.Δ. για την αξιολόγηση .Αξιολόγηση νοείται σε εκπαιδευτικούς με μισθούς 4.000 και 5.000 ευρώ και σε προηγμένα εκπαιδευτικά συστήματα .Η δική μας κρύβει μόνο άδικες απολύσεις παλιών συναδέλφων για να μπάσουν νέους με κάθε είδους μεταπτυχιακά.
13.’Αμεση εξοικονόμηση εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ από τη μείωση του αριθμού των φυλάκων.Τα σχολεία δεν είναι δεσμωτήρια .Άλλωστε οι εκπαιδευτικοί έχουν άπειρες εφημερίες.Τσάμπα λεφτά,κατά κοινή ομολογία.
14.Όχι επικαλύψεις ειδικοτήτων,καθορισμένες επιστημονικά δεύτερες αναθέσεις.Συμβαίνει ,τα τελευταία χρόνια ,το εξής ευτράπελο:Καθηγητές αγγλικής και θεολόγοι να διδάσκουν Ιστορία για να καπαρώσουν ωράριο και οργανική στο μέλλον.Καλά ,αυτοί οι συνάδελφοι δε σκέφτηκαν ότι η Ιστορία είναι -επιστημονικά-γνωστικό αντικείμενο φιλόλογων;Αυτή η στάση τους είναι ,αν μη τι άλλο,άκρως ωφελιμιστική και αντισυναδελφική και η αιτία ,εν μέρει, των ανιστόρητων γυμνασιόπαιδων.
15.Λιγότερες ,καθαρά ψυχαγωγικές,εκδρομές και συμμετοχές σε -αμφιβόλου ποιότητας προγράμματα.Από τη δεκαετία του ΄’70 που υπήρχε μόνο ο Μάργαρης να νοιάζεται για το περιβάλλον αυτής της χώρας ,περάσαμε στην υπερβολή σήμερα.Και η Κάτω Ραχούλα έχει συστήσει κέντρο περιβαλλοντικής εκπαίδευσης,με τις ανάλογες αποσπάσεις σε αυτά εκπαιδευτικών που θα έπρεπε να είναι στη “ζούγκλα” του μαυροπίνακα και όχι στον ανθόκηπο των Κ.Π.Ε.(Κέντρων περιβαλλοντικής εκπαίδευσης)
16.Ορθολογισμός εξόδων.Ειδικά σώματα οικονομικού ελέγχου στα σχολεία.Γίνονταν υπερβολικές σπατάλες ,παράξενες αναθέσεις έργων,μεροληπτικές παροχές .Θυμάστε τα αλήστου μνήμης note book της μιας σχολικής χρονιάς !!! Τον ΟΣΚ που άνισα εφοδίζε και άλλα.
17.Μεγαλύτερη συμμετοχή του Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων στα σχολικά ζητήματα.Συχνότερες συναντήσεις αλλά με εποικοδομητικό περιεχόμενο και όχι για ανέξοδο κους κους.
18.Λιγότερος χρόνος για εξετάσεις και περισσότερος για μάθημα.Από τα μέσα Μαΐου τα σχολεία μετατρέπονται σε εξεταστήρια !!!
19.Περιορισμός ή εξάλειψη της γάγγραινας των ιδιαίτερων μαθημάτων,του μαύρου χρήματος ,της παραοικονομίας,με δραστικά μέτρα,κατασταλτικά.Έχουμε τόσα παιδιά άνεργα και επαρκώς καταρτισμένα ,έχουν ανάγκη να δουλέψουν και αυτά ,ας είναι και με μπλοκάκι.Ας καταδώσουμε τους άπληστους ,και ας μην αφήσουμε τους νέους επιστήμονες να ξενιτευτούν.
20.Πόθεν έσχες σε εκπαιδευτικούς της παραπάνω κατηγορίας.’Οσοι παρανομούν ,πρέπει να συνεισφέρουν στα φορολογικά βάρη και όχι να συντηρούν την ακρίβεια .Χρησιμοποιώ σκληρή γλώσσα αλλά πράγματι.όλα αυτά τα χρόνια,αμαύρωσαν το καθηγητικό κύρος και μας κατέστησαν μισητούς στις άλλες κοινωνικές ομάδες.
*Θα ακολουθήσουν και άλλα τρία μέρη με προτάσεις ,σύνολο άλλες 30.Μην τις χάσετε.Έχουν ενδιαφέρον και θα συζητηθούν .Μερικοί θα μιλήσουν για διασπαστικές τάσεις και αντισυναδελφική αβελτηρία.Όμως δεν είναι έτσι .Καλοπροαίρετα ,έγραψα για όλα όσα αμελήσαμε να κάνουμε χρόνια για αυτό απαξιώθηκε το επάγγελμα μας και διασυρόμαστε τώρα.
ΧΡΗΣΤΑΚΗ ΙΩΑΝΝΗΣ
Καθηγητής 1ου Γυμνασίου Σπάρτης
Μέλος ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ Σπάρτης