Τι αναφέρουν οι εκπαιδευτικοί για τα τα οποία παραμένουν να υπάρχουν στα μετά τις .

«Τα αποτελέσματα των, με τους εκπαιδευτικούς να δίνουν πραγματικά ό,τι έχουν και δεν έχουν για να μείνουν όρθια», σημειώνει σε ανακοίνωσή της η «Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών», δίνοντας συγκεκριμένα στοιχεία για τις μηδενικές προσλήψεις Παράλληλης Στήριξης σε Ανατολική και Δυτική Αττική στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, τα μόλις 4 από τα 23 κενά που καλύφθηκαν στα Τμήματα Ενταξης στη ΔΙΠΕ Α’ Πειραιά, τα μόλις 12 από τα 94 κενά δασκάλων που καλύφθηκαν στη ΔΙΠΕ Δυτικής Αττικής!

Αντίστοιχα στοιχεία συγκεντρώνονται από Συλλόγους δασκάλων – νηπιαγωγών και ΕΛΜΕ σε διάφορες περιοχές. Ο ΣΕΠΕ Ανατ. Αττικής «Ο Σωκράτης» καταγγέλλει ότι παραμένουν πάνω από 100 τα κενά εκπαιδευτικών στα σχολεία των δήμων Αχαρνών, Διονύσου, Ωρωπού, μετά και τη β’ φάση αναπληρωτών!

Ο ΣΕΠΕ «Ρόζα Ιμβριώτη» καταγγέλλει μεγάλες ελλείψεις στην Ειδική Αγωγή και συγκεκριμένα: Στο 1ο Ειδικό Νηπιαγωγείο ΕΛΕΠΑΠ λείπουν 1 νηπιαγωγός, 2 ΕΒΠ και 1 κοινωνική/ός λειτουργός. Στο 2ο Ειδικό Νηπιαγωγείο Αθηνών ΕΛΕΠΑΠ χρειάζονται ακόμη 1 ψυχολόγο, 1 κοινωνική/ός λειτουργός, 1 νοσηλεύτρια/τή και 1 νηπιαγωγό, ενώ στο Ειδικό Νηπιαγωγείο «Ρόζα Ιμβριώτη» λείπει 1 νηπιαγωγός. Στο 1ο Ειδικό Δημοτικό ΕΛΕΠΑΠ λείπουν 1 εικαστικός, 1 φυσικοθεραπεύτρια/τής, 1 λογοθεραπεύτρια/τής και 1 ψυχολόγος. Στο 2ο Ειδικό Δημοτικό ΕΛΕΠΑΠ χρειάζονται ακόμη 1 γυμναστής/στρια, 1 πληροφορικής, 2 νοσηλεύτριες/τές, 4 ΕΒΠ, ενώ το αποκορύφωμα είναι στο Ειδικό Δημοτικό «Ρόζα Ιμβριώτη», όπου συνολικά τα κενά αγγίζουν τα 22 (5 ΕΒΠ, 1 φυσικοθεραπεύτρια/τής, 2 θεατρολόγοι, 7 δάσκαλοι, 2 λογοθεραπευτές, 1 σχολική/ός νοσηλεύτρια/τής, 2 εικαστικοί, 1 μουσικός και 1 γυμνάστρια/τής)!

Στην Ικαρία ο ΣΕΠΕ καταγγέλλει ότι μετά τη β’ φάση παραμένουν 3 κενά δασκάλων, 1 νηπιαγωγού, 3 δασκάλων Ειδικής Αγωγής, 2 μουσικών, 2 θεατρολόγων και 2 εικαστικών, ενώ για τα Γαλλικά προσλήφθηκε ένας εκπαιδευτικός μειωμένου ωραρίου για όλα τα σχολεία της Ικαρίας!

Η ΕΛΜΕ Λήμνου – Αγίου Ευστρατίου καταγγέλλει ότι στον Αη Στράτη παραμένει από την αρχή της χρονιάς κενό σε μαθηματικό που δεν καλύφθηκε.