Ο κ. Πιερρακάκης επισκέφθηκε το 14ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης μαζί με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης, Στέλιο Αγγελούδη προκειμένου να δουν από κοντά πώς είναι το μάθημα μέσω της χρήσης διαδραστικού πίνακα.
Από τη νέα σχολική χρονιά το μάθημα σε όλες τις σχολικές αίθουσες -από τις τελευταίες τάξεις του Δημοτικού έως όλες τις τάξεις του Γυμνασίου και Λυκείου, θα γίνεται μέσα από τη χρήση διαδραστικών πινάκων, στο πλαίσιο της εφαρμογής του ψηφιακού εκπαιδευτικού μοντέλου.
Κυριάκος Πιερρακάκης: Μας είπαν ότι το μάθημα γίνεται πολύ πιο ενδιαφέρον και αυτό λέει πάρα πολλά για εμάς
«Είδαμε μαζί με τον δήμαρχο πόσο πιο ωραίο μπορεί να γίνει το μάθημα μέσα από τη χρήση ενός διαδραστικού πίνακα. Μιλήσαμε με τα παιδιά, μιλήσαμε με το δεκαπενταμελές, τους ρωτήσαμε πώς τους φαίνεται. Συζητήσαμε με καθηγητές και μας είπαν ότι το μάθημα γίνεται πολύ πιο ενδιαφέρον και αυτό λέει πάρα πολλά για εμάς και είναι ένας ωραίος τρόπος να δει κανείς, πώς η τεχνολογία μπορεί να έρθει και να εμπλουτίσει τη διδασκαλία, να κάνει το μάθημα ακόμα καλύτερο», τόνισε ο κ Πιερρακάκης.
«Θα έχουμε εγκατάσταση των διαδραστικών πινάκων σε όλη τη χώρα μέχρι τον Σεπτέμβριο για όλες τις τάξεις, από την Ε’ Δημοτικού μέχρι και τη Γ’ Λυκείου», πρόσθεσε ο κ. Πιερρακάκης.
Στα περισσότερα σχολεία της Θεσσαλονίκης και της Κεντρικής Μακεδονίας, σύμφωνα με στοιχεία της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης έχει γίνει η τοποθέτηση των διαδραστικών πινάκων και η αξιοποίηση των δυνατοτήτων που προσφέρουν έχει ενταχθεί στην εκπαιδευτική διαδικασία, ενώ παράλληλα υλοποιείται πρόγραμμα επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών στη χρήση τους.
Τι ζήτησε ο Στέλιος Αγγελούδης να γίνει για τα σχολεία
Παράλληλα, στη συζήτηση που είχαν ο υπουργός και ο δήμαρχος, ο κ. Αγγελούδης ζήτησε την υποστήριξη του υπουργείου σε πρόγραμμα μετατροπής σχολικών αυλών σε πάρκα γειτονιάς. «Είχα την ευκαιρία στο περιθώριο της επίσκεψης να θέσω κάποια αιτήματα, για τα οποία ο κ. Πιερρακάκης επιφυλάχτηκε να απαντήσει, όπως κάνει κάθε φορά οργανωμένα. Αναφέρομαι στο αίτημα να υποστηριχθεί ένα πρόγραμμα της δημοτικής αρχής για τη μετατροπή των σχολικών αυλών σε πάρκα γειτονιάς, τη δυνατότητα να παρέμβουμε σε δύο – τρία δημοτικά σχολικά γυμναστήρια, για να τα μετατρέψουμε σε ανοικτά γυμναστήρια γειτονιάς», δήλωσε ο κ. Αγγελούδης.
Πιερρακάκης: Θέλουμε να δούμε πώς μέσα και από τη σχολική υποδομή μπορεί το σχολείο να ανοιχτεί ακόμη περισσότερο στην κοινότητα
«Ακούμε με πολύ ενδιαφέρον τις προτάσεις του δημάρχου, του κυρίου Αγγελούδη, για μία σειρά από θέματα και θα είμαστε αρωγοί σε όλα τα θέματα, τα οποία ζητά η δημοτική αρχή. Λέω για αρχή ότι το θέμα που αφορά τις σχολικές αυλές πρέπει να είναι κάτι που θα υποστηριχθεί από μεριάς Υπουργείου Παιδείας και συναρμόδιων υπουργείων. Αυτή είναι και η φιλοσοφία της νέας νομοθετικής ρύθμισης που θα φέρουμε για το Ανοιχτό Σχολείο. Θέλουμε να δούμε πώς μέσα και από τη σχολική υποδομή μπορεί το σχολείο να ανοιχτεί ακόμη περισσότερο στην κοινότητα.
Έχουμε ήδη μιλήσει στο πλαίσιο του προγράμματος κατά του σχολικού εκφοβισμού για το πώς πρέπει να μπουν δράσεις ενεργού πολίτη στα σχολεία και θα ξεκινήσουμε τον Σεπτέμβριο. Αυτές οι δράσεις ενεργού πολίτη στην πραγματικότητα είναι η παρέμβαση που πρέπει να έχει ο μαθητής στην τοπική του κοινότητα, στον Δήμο του ουσιαστικά, λύνοντας περιβαλλοντικά προβλήματα, θέματα καθημερινότητας, ευαισθητοποιούμενος για να μπορεί να αναπτύσσει την ιδιότητα του πολίτη. Άρα σε αυτό το πλαίσιο έρχεται και κουμπώνει, και προστίθεται, η διαδικασία που αφορά τις σχολικές αυλές», είπε από την πλευρά του ο κ Πιερρακάκης