Η ΕΛΜΕ Χανίων λέει «Όχι στην τηλεκπαίδευση» και σημειώνει ότι «ήδη παρουσιάστηκε το φαινόμενο κάποιοι διευθυντές να ενεργοποιήσουν τον μηχανισμό της τηλεκπαίδευσης σε σχολεία που τελούν υπό κατάληψη».
Αναλυτικότερα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, «πέραν της μόνιμης αντίθεσης του σωματείου στην τηλεκπαίδευση αφού αποδείχθηκε ότι «η τηλεκπαίδευση δεν είναι εκπαίδευση» υπενθυμίζουμε ότι η κυβερνητική οδηγία για την τηλεκπαίδευση στις καταλήψεις αναφέρει, ότι απαγορεύεται μαθητής ο οποίος συμμετέχει στην κατάληψη να συμμετέχει στο τηλεμάθημα.
ΑΣΕΠ – Προκηρύξεις: Χιλιάδες προσλήψεις στο Δημόσιο
Στοχοποιεί δηλαδή όσους μαθητές αγωνίζονται, καλλιεργώντας μάλιστα την ρουφιανιά, καθώς για να γίνει τυπικά η διαδικασία και να φτιαχτούν τα απουσιολόγια, κάποιος πρέπει να «δώσει» στην διεύθυνση του σχολείου το ποιοι μαθητές συμμετέχουν στην κατάληψη. Είμαστε απολύτως αντίθετοι σε αυτό, δεν μας εμπιστεύονται οι γονείς τα παιδιά τους για να τα κάνουμε ρουφιάνους! Επιπρόσθετα, ζήτησαν από τους εκπαιδευτικούς να κοινοποιήσουν την αναφορά του μαθήματος (η οποία δεν είναι ορατή από τον οποιονδήποτε καθώς περιέχει προσωπικά δεδομένα), ώστε να δει η διεύθυνση των σχολείων, ποιοι μαθητές συμμετέχουν στη διαδικασία της τηλεκπαίδευσης και να περαστούν οι απουσίες.
Παράλληλα με αυτό ζήτησαν από τους εκπαιδευτικούς που δε συμμετείχαν στη διαδικασία της τηλεκπαίδευσης να καταθέσουν στο πρωτόκολλο του σχολείου αίτηση αναρρωτικής ή άλλου τύπου άδειας, εκτός κανονικής ή όποιο άλλο έγγραφο θεωρούν πως τους καλύπτει για την «απουσία (!!) από την εργασία τους».
Να υπενθυμίσουμε στους συναδέλφους ότι για το θέμα της τηλεκπαίδευσης στα υπό κατάληψη σχολεία έχει πάρει απόφαση η ΟΛΜΕ, η οποία στηρίζει με Απεργία – Αποχή κάθε συνάδελφο που δεν επιθυμεί σε αυτό το φιάσκο της τηλεκπαίδευσης.
Για την ΟΛΜΕ και την ΕΛΜΕ Χανίων οι λόγοι συμμετοχής στην Απεργία- Αποχή από την τηλεκπαίδευση στα υπό κατάληψη σχολεία έχουν να κάνουν με παιδαγωγικά, γνωσιακά, ψυχικά, κοινωνικά ζητήματα ( τα οποία βιώνουμε καθημερινά στα σχολεία και μας κληροδότησε το προηγούμενο κύμα τηλεκπαίδευσης). Συνδέονται επίσης, με την υπεράσπιση των εργασιακών μας δικαιωμάτων που είναι πολύ κρίσιμα.
Η κηρυχθείσα Απεργία – Αποχή από την τηλεκπαίδευση στα υπό κατάληψη σχολεία είναι σε ισχύ καθώς το ΥΠΑΙΘ δεν έχει προσφύγει με ένδικα μέσα εναντίων της, ώστε να την κηρύξει παράνομη ή/και καταχρηστική.»