Νέες αντιδράσεις εκπαιδευτικών αναφορικά με την αξιολόγηση στα σχολεία – Ζητούν άμεση μονιμοποίηση των νεοδιόριστων
Αναλυτικά όλα όσα αναφέρει σε ανακοίνωσή του Σύλ. ΠΕ Λήμνου, «ΑΡΓΥΡΙΟΣ ΜΟΣΧΙΔΗΣ» αναφορικά με την αξιολόγηση εκπαιδευτικών.
Διαβάστε αναλυτικά:
ΑΜΕΣΗ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΜΑΣ!
Η “ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ” ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!
Οι εκπαιδευτικοί Δευτεροβάθμιας και Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Λήμνου, συσπειρωμένοι στα Σωματεία τους και υλοποιώντας τις αποφάσεις τους, απέτρεψαν σήμερα το πρωί την προγραμματισμένη επίσκεψη του σχολικού Συμβούλου-αξιολογητή στο ΓΕΛ/ΕΠΑΛ Μύρινας, που σκοπό είχε να αξιολογήσει νεοδιόριστες συναδέλφους μας, υπό το βάρος του εκβιασμού από πλευράς Κυβέρνησης και Υπουργείου Παιδείας για την μη-μονιμοποίησή τους και την παραμονή τους σε καθεστώς δοκίμου!
Με απόλυτη ηρεμία και σε πολιτισμένο πλαίσιο διαλόγου ενημερώσαμε τον Σύμβουλο ότι θα είναι πάντα ευπρόσδεκτος ως Σύμβουλος, που θα συνδράμει το εκπαιδευτικό μας έργο, αλλά ΟΧΙ ως αξιολογητής, που επιχειρεί να εφαρμόσει την αντι-εκπαιδευτική πολιτική της Κυβέρνησης που θέτει τους συναδέλφους μας σε ομηρία!
Φορολογικές δηλώσεις 2023: Η παγίδα για τη δωρεάν παραχώρηση ακινήτων
Η ψευδεπίγραφη, αντιεπιστημονική, αντιπαιδαγωγική και αντεκπαιδευτική “αξιολόγηση” που αλαζονικά και εκβιαστικά επιχειρεί το Υπουργείο να υλοποιήσει, δεν έχει φυσικά σκοπό την βελτίωση των Σχολείων, των εκπαιδευτικών και των μαθητών, αλλά την περαιτέρω ταξική κατηγοριοποίησή τους και την ολοκληρωτική διάλυση της δημόσιας δωρεάν παιδείας. ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ!
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ την άμεση και οριστική μονιμοποίηση των νεοδιόριστων συναδέλφων μας, που στην συντριπτική τους πλειονότητα είναι έμπειροι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι για πάρα πολλά συνεχόμενα χρόνια όργωναν την Ελλάδα ως αναπληρωτές, με τεράστιο προσωπικό, οικογενειακό και οικονομικό κόστος, έχοντας αξιολογηθεί πάμπολλες φορές από το ίδιο το Υπουργείο που τους προσλάμβανε επί τόσα συναπτά έτη, αλλά έρχεται τώρα να αμφισβητήσει την επάρκειά τους και να τους εκβιάσει, απειλώντας τους με μη
μονιμοποίηση και χρησιμοποιώντας τους ως “ομήρους” για την υλοποίηση των αντι-εκπαιδευτικών του σχεδίων.
Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΣΤΕ
ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ!