Τα τελευταία χρόνια καταγράφηκαν σοβαρά κενά παράλληλης στήριξης στην ειδική αγωγή, αναφέρει η ΕΛΜΕ Κέρκυρας.

Η ανακοίνωση

Το σίριαλ με τους επικείμενους μόνιμους καλά κρατεί. Για μια ακόμα χρονιά χιλιάδες συνάδελφοι που βρίσκονται με το χαρτί της απόλυσης στο χέρι και αγωνιούν για το πώς θα επιβιώσουν τους καλοκαιρινούς μήνες, είναι ανάστατοι με την αντιμετώπιση που έχουν από το Υπουργείο Παιδείας.

Μετά από πολλά χρόνια ομηρίας, είναι τώρα αναγκασμένοι να υφίστανται και το μαρτύριο της σταγόνας εξαιτίας των διαρροών που διακινούν διάφορες ομάδες με «αξιόπιστες» πληροφορίες από το Υπουργείο Παιδείας σχετικά με την κατανομή των 8.586 θέσεων ανά ειδικότητα. Τη στιγμή μάλιστα που είναι γνωστό ότι τον Σεπτέμβρη τα σχολεία θα ανοίξουν με 40.000 κενά.

Τα τελευταία χρόνια καταγράφηκαν σοβαρά κενά παράλληλης στήριξης στην ειδική αγωγή, είδαμε μαθήματα προσανατολισμού της Γ΄ Λυκείου να ξεκινούν τον Δεκέμβρη (!!!), αναπληρωτές να αλλάζουν μέχρι και 4 σχολεία αφού δεν ήξεραν πού να τους πρωτοτοποθετήσουν, κενά γνωστά και υπαρκτά από την αρχή της σχολικής χρονιάς να καλύπτονται από αναπληρωτές τρίμηνης σύμβασης-covid, εκπαιδευτικούς να καλούνται μήνα Μάιο να καλύψουν κενά σε μαθήματα, και – δυστυχώς – κενά που παρέμειναν ακάλυπτα καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς.

Ταυτόχρονα, οι διορισμοί αυτοί, θα δημιουργήσουν άλλη μια αδικία. Θα καλυφθούν θέσεις, στις οποίες ζητάνε να πάνε οι συνάδελφοι που διορίστηκαν πέρσι, αλλά με την υποχρεωτική παραμονή τους για δύο χρόνια στον τόπο διορισμού, βλέπουν τις ελπίδες τους -για να επιστρέψουν, επιτέλους στα σπίτια τους, μετά από πολλά χρόνια που γύρισαν από άκρη σε άκρη την Ελλάδα- να εξανεμίζονται.

Είναι απαράδεκτο, ειδικά μετά από δύο χρόνια πανδημίας, να συζητάμε ποια κενά θα μείνουν ακάλυπτα στα σχολεία. Είναι πραγματικά ντροπιαστικό να γίνεται επιλογή για το ποιο παιδί θα έχει καθηγητή ή δάσκαλο και ποιο όχι.

Ζητάμε:

  • Την άμεση κάλυψη όλων των κενών με μόνιμο προσωπικό – μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών, για να ξεκινήσει η νέα σχολική χρονιά με όλους τους εκπαιδευτικούς στη θέση τους. Οποιαδήποτε άλλη συζήτηση βρίσκεται μακριά από την ικανοποίηση των στοιχειωδών εκπαιδευτικών αναγκών και καλλιεργεί τον διχασμό ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς.
  • Να δοθεί το δικαίωμα μετάθεσης στους νεοδιόριστους συναδέλφους, να κατοχυρωθούν σε αυτούς, τα κενά στα οποία ζητάνε μετάθεση και μετά να ανακοινωθούν τα κενά για τους διορισμούς.