Μια ακόμα πράξη του κωμικοτραγικού έργου που ανεβάζει το Υπουργείο Παιδείας με τίτλο Όλα λειτουργούν κανονικά… και ζήσαμε εμείς καλά κι εσείς καλύτερα εκτυλίσσεται το τελευταίο διάστημα στο ΕΠΑΛ Μύρινας
Η ανακοίνωση
Συγκεκριμένα, το μάθημα Αρχές Ηλεκτρολογίας και Ηλεκτρονικής της Α΄ Λυκείου μέχρι τις αρχές Απριλίου δεν είχε διδαχθεί ούτε μία ώρα λόγω έλλειψης εκπαιδευτικού της αντίστοιχής ειδικότητας, παρά τη γνωστοποίηση του προβλήματος από την αρχή της σχολικής χρονιάς στη ΔΙΔΕ Λέσβου, τόσο από τον Διευθυντή και τον Σύλλογο Διδασκόντων του Σχολείου, όσο και από την ΕΛΜΕ Λήμνου & Αγ. Ευστρατίου.
Προφανώς, με δεδομένο ότι εάν σε οποιοδήποτε μάθημα δεν υπάρχει βαθμός στα δύο τετράμηνα, τότε δεν είναι δυνατόν να εκδοθούν έλεγχοι, η ΔΙΔΕ Λέσβου αποφάσισε να αναθέσει στο τέλος της σχολικής χρονιάς το συγκεκριμένο μάθημα στο διευθυντή του σχολείου χωρίς καν ο ίδιος να το έχει ανάθεση. Ούτε λίγο ούτε πολύ η ΔΙΔΕ Λέσβου απαιτεί τις 12 εργάσιμες μέρες που απομένουν με το άνοιγμα των σχολείων μετά τις διακοπές του Πάσχα, να διδαχθεί το μάθημα για 10 ώρες σε καθένα από τα τρία τμήματα της Α΄ Λυκείου με αναμόρφωση του ωρολογίου προγράμματος του σχολείου για να πάρουν οι μαθητές μία… γεύση ηλεκτρολογίας, αλλά και να βαθμολογηθούν για τις επιδόσεις τους! Έτσι αντιλαμβάνονται την ουσία της εκπαιδευτικής διαδικασίας, ως κουτάκι που πρέπει να σημειωθεί.
Αναζητώντας ποιες μπορεί να είναι αυτές οι “ιδιαίτερες συνθήκες” που επικαλείται η ΔΙΔΕ Λέσβου στην απόφασή της, δεν μπορούμε να καταλήξουμε αλλού, παρά στην πολιτική επιλογή της μη κάλυψης των εκπαιδευτικών κενών των σχολείων με μόνιμο προσωπικό που ακολουθεί τόσο η σημερινή όσο και οι προηγούμενες κυβερνήσεις. Αποτέλεσμα αυτής της πολιτικής είναι κάθε χρόνο τα σχολεία να ανοίγουν με τεράστια κενά που καλύπτονται με συμβασιούχους ελαστικά εργαζόμενους εκπαιδευτικούς, ενώ πολλά από αυτά δεν καλύπτονται καθόλου όπως αποδεικνύει η πραγματικότητα. Ως ΕΛΜΕ Λήμνου και Αγίου Ευστρατίου καταδικάζουμε αυτές τις πρακτικές και καλούμε τους συναδέλφους να μην συμβιβαστούν με αυτή την πραγματικότητα που υποβαθμίζει τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας και συλλογικά να διεκδικήσουμε κάλυψη όλων των κενών σε όλα τα σχολεία με μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό όλων των ειδικοτήτων από την αρχή της σχολικής χρονιάς.