Tι είπε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στην εκδήλωση του υπουργείου Εργασίας για την αναβάθμιση της ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης των πολιτών, από τις υπηρεσίες και τους φορείς Κοινωνικής Ασφάλισης και Απασχόλησης.
Ο κ. Μητσοτάκης τόνισε πώς τίποτε δεν ήταν αυτονόητο, εργάστηκαν εκατοντάδες άνθρωποι και το έργο αυτό έχει πολύ μεγάλο βαθμό πολυπλοκότητας. Το 1555 δεν είναι ένα απλό call center. θα ήθελα να καλέσω τους πολίτες να κάνουν μεγαλύτερη χρήση του 1555. Αυτό αυξάνει τον πήχη των απαιτήσεων των πολιτών, καθώς το 1555 θα γίνεται ακόμη πιο γνωστό. Να συνεχιστεί και στο μέλλον αυτή η ιστορία επιτυχίας. Και είναι σπουδαίο για μια δημόσια υπηρεσία να βραβεύεται ως call center της χρονιάς. Αλλάζουμε το κράτος χρησιμοποιώντας την τεχνολογία ως εργαλείο και όχι ως αυτοσκοπό.
Και συνέχισε ο πρωθυπουργός: Με αυτόν τον τρόπο χτίζονται οι σχέσεις εμπιστοσύνης, και με αυτόν τον τρόπο μπορεί να ριζώσει η δημοκρατία μας. Θεωρώ σημαντικό τον θεσμό του πιστοποιημένου δικηγόρου και λογιστή. Ένα ακομμάτιστο κράτος βλέπει όλους τους πολίτες με την ίδια ματιά, ωστόσο, οφείλει να κοιτά με προσοχή αυτούς που έχουν περισσότερη ανάγκη. Οι πιο αδύναμοι είναι τα θύματα της γραφειοκρατίας και της αδιαφάνειας. Θα συνεχίσουμε με την ίδια ζέση στην ίδια κατεύθυνση. Φανταστείτε ένα 1555 για όλο το Κράτος. Η προσπάθεια εκσυγχρονισμού του κράτους δεν σταματά για να κάνουμε πράξη το σύνθημα πως η εξυπηρέτηση είναι πράγματι κοινωνική πολιτική.