Αξιολόγηση: Δεν θα αφήσουμε την απόγνωση και την απογοήτευση να περάσουν στα σχολεία. Καμία και κανένας μόνος απέναντι στα σχέδια του Υπουργείου, αναφέρει η Ανεξάρτητη Ριζοσπαστική Παρέμβαση Πελοποννήσου.
Η ανακοίνωση
Η απεργία της 11ης Οκτωβρίου καθώς και η μαζική συμμετοχή στην Απεργία-Αποχή δείχνουν ότι οι εκπαιδευτικοί έχουμε αποδημήσει και αρνηθεί τους νόμους πειθάρχησης, κατηγοριοποίησης και ιδιωτικοποίησης των σχολείων μας. Αυτή τη στιγμή, είμαστε αντιμέτωποι με μια υπονόμευση του αγώνα μας από τις πλειοψηφίες των ομοσπονδιών μας.
Στη ΔΟΕ οι παρατάξεις ΔΑΚΕ, ΕΡΑ και ΑΕΕΚΕ (αυτόνομο δίκτυο) και ο ένας από τους δύο εκπροσώπους των Παρεμβάσεων Π.Ε. ψήφισαν την Κυριακή 10 Οκτωβρίου στο ΔΣ της ΔΟΕ (παραμονή της απεργίας) την πρόταση του ενιαίου κειμένου. Μία μέρα πριν την μεγαλειώδη απεργία και πριν καλά καλά βγει η απόφαση του εφετείου, επέλεξαν να αφήσουν πίσω τον δρόμο της Απεργίας-Αποχής επιλέγοντας «άλλη μορφή αγώνα», το ενιαίο κείμενο. Οι δυνάμεις της ΔΗ.ΣΥ. πιστές στην συμπόρευσή τους με την κυβερνητική πολιτική αρνήθηκαν τόσο την απεργία-αποχή όσο και οποιαδήποτε άλλη πρόταση. Ο άλλος εκπρόσωπος των Παρεμβάσεων Π.Ε. και οι εκπρόσωποι της ΑΣΕ-ΠΑΜΕ καταψήφισαν την πρόταση του ενιαίου κειμένου και επέμειναν στην πρόταση τους για μονόδρομο τη συνέχιση της Απεργίας-Αποχής.
Στην ΟΛΜΕ είχαμε την πραξικοπηματική στάση των δυνάμεων της ΔΑΚΕ και των ΣΥΝΕΚ στην ολομέλεια των προέδρων για να μπλοκαριστεί η απόφαση για νέα Απεργία-Αποχή. Σε τουλάχιστον 7 ΕΛΜΕ τα στελέχη τους άλλαξαν τις αποφάσεις των συνελεύσεών τους και καταψήφισαν την κήρυξη νέας απεργίας-αποχής.
Η πρόταση του «ενιαίου κειμένου» της ΔΟΕ, εκτός από το ότι βάζει φραγμό στην Απεργία-Αποχή, οδηγεί τους εκπαιδευτικούς στη διαδικασία της εφαρμογής του νόμου και της αξιολόγησης. Η εφαρμογή του νόμου δεν σταματά στους εννέα δείκτες αποτίμησης και στην τετράβαθμη εσωτερική αξιολόγηση των σχολείων. Το ενιαίο αυτό κείμενο, που έτσι και αλλιώς δεν μας εκφράζει στις θέσεις του, εμπλέκει τα σχολεία στη δημιουργία ομάδων εργασίας, δεικτών, αποτιμήσεων, σε μια κουλτούρα «καλής» αξιολόγησης και εν τέλει εφαρμογής του νόμου. Μάλιστα η χρήση του «ενιαίου κειμένου» ήδη έχει χαρακτηριστεί από το Υπουργείο ως μη αποδεκτή που δείχνει ότι έχει λίγο χρόνο μέχρι να αναγκαστούν τα σχολεία να σηκώσουν τις δικές τους αποτιμήσεις, δείκτες, προγραμματισμούς, σχέδια δράσεις κλπ.
Η οργή του κόσμου απέναντι στο Υπουργείο και απέναντι στις πλειοψηφίες των ομοσπονδιών είναι διάχυτη. Τώρα πρέπει να υψώσουμε το ανάστημά μας και να αντισταθούμε στην ολομέτωπη αυτή επίθεση. Χρέος όλων μας να κρατήσουμε τον αγώνα που ξεκινήσαμε ζωντανό, να μην αφήσουμε σε κανέναν να ξεπουλήσει τις νίκες που έχουμε καταφέρει. Ο κλάδος ήταν ενωμένος απέναντι στην αξιολόγηση. Οι δυνάμεις που αρνούνται να συνεχίσουν τον πετυχημένο αγώνα της Απεργίας-Αποχής επιλέγοντας «άλλες μορφές αγώνα» είναι αυτές που επιχειρούν να διασπάσουν τον κλάδο και να τον οδηγήσουν σπίτι του. Το διακύβευμα είναι πολύ μεγάλο για τη ζωή μας και το δημόσιο σχολείο για να παραμείνουμε απλώς διαμαρτυρόμενοι αλλά ηττημένοι.
Δεν θα αφήσουμε την απόγνωση και την απογοήτευση να περάσουν στα σχολεία. Καμία και κανένας μόνος απέναντι στα σχέδια του Υπουργείου.
· Εδώ και τώρα οι ομοσπονδίες ΔΟΕ-ΟΛΜΕ-ΠΟΣΕΕΠΕΑ οφείλουν να κηρύξουν νέα Απεργία-Αποχή. Ο πετυχημένος αγώνας της Απεργίας-Αποχής δεν έχει τελειώσει.
· Εδώ και τώρα να κηρυχθούν στάσεις εργασίας από τις ομοσπονδίες και από τους τοπικούς συλλόγους και ΕΛΜΕ για να μην συμμετέχει κανείς και καμία σε συλλόγους διδασκόντων εάν κληθούν να συνεδριάσουν.
· Κήρυξη Απεργίας-Αποχής από τους τοπικούς συλλόγους-ΕΛΜΕ όπως ακριβώς ήταν και αρχικά το πλάνο σε περίπτωση που οι ομοσπονδίες δεν έχουν κηρυγμένη Απεργία-Αποχή.
· Στηρίζουμε κάθε ΣΕΠΕ και ΕΛΜΕ που έχουν ξεκινήσει την διαδικασία να στείλουν εξώδικο και να κηρύξουν Απεργία-Αποχή. Μας δείχνουν τον δρόμο και πιέζουμε όλες τις παρατάξεις για κήρυξη νέας Απεργίας-Αποχής τόσο από τις Ομοσπονδίες όσο και από τους τοπικούς συλλόγους-ΕΛΜΕ.
· Μετά την μεγαλειώδη 24ωρη απεργία οφείλουμε να συνεχίσουμε απεργιακά με νέες 24ωρες απεργίες που θα επιδιώξουμε να πάρουν πανεκπαιδευτικά και πανεργατικά χαρακτηριστικά. Κόντρα στις γραφειοκρατικές πλειοψηφίες συνεχίζουμε δυναμικά.
Χρέος μας το μπλοκάρισμα της εφαρμογής του νόμου με κάθε τρόπο.
Η κατηγοριοποίηση σχολείων, μαθητών και εκπαιδευτικών, η ιδιωτικοποίηση και οι νόμοι πειθάρχησης δεν θα περάσουν.
Για την υπεράσπιση της δημόσιας εκπαίδευσης, για την αντεπίθεσή μας στις πολιτικές της Κυβέρνησης.