Αντί για αραίωση μαθητών, προχωρά σε συμπτύξεις τμημάτων. Αντί για μαζικές προσλήψεις εκπαιδευτικών, κατηγορεί τους εκπαιδευτικούς ότι παίρνουν αναρρωτικές άδειες.
Η ανακοίνωση
«Η εικόνα που θέλει να δημιουργήσει η υπουργός Παιδείας και συνολικά η κυβέρνηση, ότι όλα βαίνουν καλώς στα σχολεία, είναι πλασματική, γιατί διαμορφώνεται με βάση τα πρωτόκολλα-λάστιχο που ουσιαστικά κουκουλώνουν τα προβλήματα. Το σημαντικό, όμως, είναι ότι η κυβερνητική πολιτική είναι επικίνδυνη, γιατί συνεχίζει να αφήνει απροστάτευτα τα σχολεία» επισημαίνει σε σχόλιό του το ΚΚΕ.
Όπως σημειώνει, «σε συνθήκες που το ποσοστό εμβολιασμού στις σχολικές ηλικίες είναι καθηλωμένο σε χαμηλά επίπεδα, ούτε πρόγραμμα εμβολιαστικής ενημέρωσης πραγματοποιείται, ούτε, κυρίως, αραίωση των μαθητών σε κάθε τάξη, με επιπλέον προσλήψεις εκπαιδευτικών και αξιοποίηση όλων των αναγκαίων υποδομών. Την ίδια στιγμή, σε περίπτωση επιβεβαιωμένου κρούσματος, οι γονείς αναγκάζονται τελικά να καταλήγουν σε ιδιωτικούς φορείς για τη διενέργεια των τεστ, αφού οι δημόσιες δομές υγείας είναι υποστελεχωμένες».
Σύμφωνα με το ΚΚΕ, η κυβέρνηση όχι μόνο δεν παίρνει μέτρα αλλά:
«Αντί για αραίωση μαθητών, προχωρά σε συμπτύξεις τμημάτων. Αντί για μαζικές προσλήψεις εκπαιδευτικών, κατηγορεί τους εκπαιδευτικούς ότι παίρνουν αναρρωτικές άδειες.
Σήμερα, δυο μήνες μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς, με βάση τα στοιχεία, περίπου 100.000 μαθητές στοιβάζονται σε τάξεις με 25 μαθητές και πάνω. Δεκάδες χιλιάδες διδακτικές ώρες χάνονται κάθε εβδομάδα από τα σχολεία.
Δεν χωράει κανένας εφησυχασμός. Αυτή η κατάσταση δεν πάει άλλο. Τώρα να παρθούν άμεσα μέτρα για να μη βρεθούμε πάλι μπροστά στο απαράδεκτο κλείσιμο των σχολείων των παιδιών μας!» τονίζει το Κομμουνιστικό Κόμμα και ζητεί:
Επιστημονικά τεκμηριωμένη καμπάνια εμβολιασμού στα σχολεία. Κέντρα ενημέρωσης, εμβολιασμού, εξατοµικευµένης παρακολούθησης συνδεδεμένα µε τα σχολεία. Μαζικά, δωρεάν και επαναλαμβανόμενα τεστ στα σχολεία με ευθύνη του ΕΟΔΥ για όλους τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές. Μαζικές προσλήψεις εκπαιδευτικών παντού ώστε, να μην υπάρξει καμία διδακτική ώρα χαμένη και για να εντοπιστούν και να αντιμετωπιστούν τα μεγάλα μαθησιακά και ψυχοκοινωνικά προβλήματα που όξυνε η πανδημία. Ούτε σκέψη για διεξαγωγή εξετάσεων με τράπεζα Θεμάτων στο Λύκειο. Προσλήψεις όλου του αναγκαίου βοηθητικού προσωπικού για τα σχολεία, καθαριότητας, κ.ά.