Η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, κατά την παρέμβασή της, παρέθεσε τρεις βασικές προτεραιότητες.

H ψηφιακή εκπαίδευση και το μέλλον της στην Ευρώπη συζητήθηκε κατά τη διαδικτυακή διάσκεψη των Υπουργών Παιδείας των κρατών-μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που αποτελεί βασικό τομέα πολιτικής για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Ευρώπης και μοχλός ευημερίας και ανάπτυξης χωρίς αποκλεισμούς.

Η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως, κατά την παρέμβασή της, παρέθεσε τρεις βασικές προτεραιότητες: τη βελτίωση των ψηφιακών δεξιοτήτων, την άμβλυνση του ψηφιακού χάσματος και προώθηση της ισότητας στην πρόσβαση, καθώς και τον εμπλουτισμό της δια ζώσης εκπαίδευσης με ψηφιακά εργαλεία.

Αναφερόμενη στην ενίσχυση των ψηφιακών και ήπιων δεξιοτήτων, η κα Κεραμέως τόνισε πως «σε αυτή την κατεύθυνση εργαζόμαστε τόσο μέσω των νέων προγραμμάτων σπουδών και των επιμορφώσεων των εκπαιδευτικών όσο και μέσω μιας νέας εκπαιδευτικής ενότητας, των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, η οποία περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και εργαστήρια STEM και ρομποτικής».

Στη συνέχεια, η Υπουργός υπογράμμισε τη σημασία της παροχής τεχνολογικού εξοπλισμού και της αναβάθμισης των δικτύων και των ψηφιακών πλατφορμών. Στην Ελλάδα, μέσω επιταγής αξίας 200 ευρώ, εξασφαλίστηκε η αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού για μαθητές και φοιτητές με χαμηλό κοινωνικοοικονομικό υπόβαθρο. Επιπλέον ενισχύθηκαν οι φορητές συσκευές σχολείων, ενώ ταυτόχρονα αναβαθμίστηκαν οι συνδέσεις ίντερνετ και οπτικών ινών σε πάνω από 7.000 σχολεία της χώρας.

Κλείνοντας, η κυρία Κεραμέως αναφέρθηκε τον εμπλουτισμό της δια ζώσης εκπαίδευσης με ψηφιακά εργαλεία και στον τρόπο που αυτός μπορεί να προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία, ποικιλομορφία και εξατομίκευση διδακτικών μεθόδων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025