Διευκρινήσεις για το έδωσε ο υφυπουργός κ.Γιώργος Γεωργαντάς, στο 6ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών με θέμα «Το στην Ψηφιακή Εποχή».

Δεν είναι μόνον μια απλή διευκόλυνση του πολίτη ή του επιχειρηματία, αλλά αποτελεί μια ολόκληρη κουλτούρα με την οποία το Δημόσιο πρέπει να βλέπει τον πολίτη, επισήμανε ο κ.Γεωργαντάς, αναδεικνύοντας τη σημασία της πρόσβασης όλων των πολιτών στην πύλη αυτή χωρίς αποκλεισμούς.

Η ήρθε στην ζωή μας για να μείνει, φιλοξενεί όλες τις ψηφιακές υπηρεσίες των υπουργείων, φορέων, οργανισμών και ανεξάρτητων αρχών του Δημοσίου, που παρέχονται μέσω διαδικτύου –

Το κράτος απέδειξε ότι αποτελεί σύμμαχο του πολίτη και του επιχειρηματία, είπε ο κ.Γεωργαντάς και όχι εμπόδιο ή αντίπαλό, όπως στο πρόσφατο παρελθόν, εξαιτίας της γραφειοκρατίας, αγκυλώσεων και εμποδίων στη διαδικασία επικοινωνίας πολιτών με δημόσιες υπηρεσίες. Η πανδημία υπήρξε επιταχυντής των διαδικασιών που είχαν δρομολογηθεί προς την κατεύθυνση ψηφιοποίησης πριν το ξέσπασμα της, είπε.

Ο κ. Γεωργαντάς αναφέρθηκε ενδεικτικά στη λειτουργία της υπηρεσία «Know Your Customer» που έχει ως αποτέλεσμα η διαδικασία επικαιροποίησης στοιχείων στις τράπεζες να γίνεται πλήρως ηλεκτρονικά με απλά βήματα, γεγονός που σημαίνει μεγάλη διευκόλυνση για τον απλό συναλλασσόμενο πολίτη. Επίσης αναφέρθηκε στο πιστοποιητικό που βεβαιώνει την δικαστική φερεγγυότητα μιας επιχείρησης για την συμμετοχή της σε δημόσιους διαγωνισμούς, λήψη δανείων και κάθε άλλη νόμιμη χρήση, το οποίο κατήργησε 25 πιστοποιητικά και δίνεται ηλεκτρονικά.

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση ο κ. Γεωργαντάς, επισήμανε ότι η πρόοδος της ψηφιοποίησης και απλοποίησης διαδικασιών και υπηρεσιών του Δημοσίου προς του πολίτες τους επόμενους μήνες θα είναι ακόμη μεγαλύτερη από τα άλματα που σημειώθηκαν στη διάρκεια της πανδημίας, κάτι που θα επιταχύνει και η εμπιστοσύνη που έχει κερδίσει το κράτος από τους πολίτες με καθοριστικό ρόλο να διαδραματίζει προς την κατεύθυνση αυτή η επιτυχημένη εμβολιαστική εμπειρία των πολιτών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025