«Η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η διάχυση καλών πρακτικών, που αφορούν την εκπαίδευση των μαθητών με οπτική αναπηρία, είναι η απαραίτητη και απαράβατη συνθήκη, προκειμένου να εξαλειφθούν φαινόμενα διακρίσεων και αποκλεισμού ανέφερε η κ. Μακρή.
Η Υφυπουργός Παιδείας κ. Ζέττα Μακρή συμμετείχε στην εκδήλωση «Διαδίκτυο – Παιδιά, έφηβοι και ενήλικες με οπτική αναπηρία: Ζητήματα Ψυχικής Υγείας και Ασφαλούς χρήσης του Διαδικτύου», που διοργάνωσε το Κέντρο Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών, την Κυριακή 18 Απριλίου.
Η κ. Μακρή ευχαρίστησε τον Αντιπρύτανη Ακαδημαϊκών Υποθέσεων και Φοιτητικής Μέριμνας ΕΚΠΑ, κ. Καραδήμα, τη Διοικήτρια και Πρόεδρο του ΔΣ του Κέντρου Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών, κ. Χαμονικολάου, τον Πρόεδρο του Πανελλήνιου Συνδέσμου Τυφλών, κ. Μαργιόλα, καθώς και όλα τα Σωματεία Ατόμων με Αναπηρία Όρασης, για τη συμμετοχή, τη διοργάνωση, τη συνεργασία.
«Η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η διάχυση καλών πρακτικών, που αφορούν την εκπαίδευση των μαθητών με οπτική αναπηρία, είναι η απαραίτητη και απαράβατη συνθήκη, προκειμένου να εξαλειφθούν φαινόμενα διακρίσεων και αποκλεισμού.
Με ιδιαίτερη έμφαση και μέριμνα στην ανάγκη επίλυσης του προβλήματος της πρόσβασης των μαθητών με οπτική αναπηρία, πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στις εκπαιδευτικές πλατφόρμες προσεγγίζω σήμερα το θέμα της εκδήλωσης «Διαδίκτυο – Παιδιά, έφηβοι και ενήλικες με οπτική αναπηρία: Ζητήματα Ψυχικής Υγείας και Ασφαλούς χρήσης του Διαδικτύου».
Εργαζόμαστε για τη συμπερίληψη και την προσβασιμότητα του εκπαιδευτικού υλικού για μια ποιοτική εκπαίδευση.
Η χρήση νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση έχει επιδείξει αξιοσημείωτη πρόοδο τα τελευταία χρόνια.
Τα ψηφιακά μέσα εξασφαλίζουν τη δυνατότητα στα άτομα με οπτική αναπηρία να έχουν καλύτερη πρόσβαση στην χρήση της πληροφορίας και της παρεχόμενης γνώσης.
Το όραμα του ψηφιακού γραμματισμού για την αλλαγή της εκπαίδευσης μέσω της αξιοποίησης των ψηφιακών μέσων είναι μια πραγματικότητα που πρέπει να επεκταθεί και να βεβαιωθούμε ότι θα ισχύσει ισότιμα για όλα τα μέλη της μαθητικής κοινότητας.
Και ενώ το διαδίκτυο μονοπωλεί το ενδιαφέρον και την προτίμηση παιδιών και εφήβων ως μέσο ψυχαγωγίας, κοινωνικοποίησης και επικοινωνίας με τον κόσμο, θα πρέπει με απλές και κατανοητές συμβουλές, παιδιά και έφηβοι να μεγιστοποιήσουν την ασφαλή παρουσία τους και την προστασία τους στον ψηφιακό κόσμο.
Με προσήλωση στη νέα προοπτική του ελληνικού σχολείου, το οποίο θα ανταποκρίνεται στις ολοένα αυξανόμενες προκλήσεις και απαιτήσεις του 21ου αιώνα, καθοδηγούμε παιδιά και εφήβους να «χτίσουν» το μέλλον τους.
Όλα τα παιδιά, όλους τους εφήβους! Ανεξαιρέτως!»