Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, αντί για απαντήσεις και λύσεις σε μια σειρά προβλημάτων που η ίδια προκάλεσε, επιλέγει τις υπεκφυγές, αναφέρει ο Κώστας Μπάρκας βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ στον Νομό Πρέβεζας.
Η ανακοίνωση:
Για μια ακόμη φορά η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, αντί να δώσει υπεύθυνες απαντήσεις, σε μια σειρά προβλημάτων που η ίδια προκάλεσε, επιλέγει να ακολουθήσει τον δρόμο των υπεκφυγών και της μη απάντησης σε διαδικασία Κοινοβουλευτικού Ελέγχου, ευτελίζοντας ουσιαστικά την ίδια τη λειτουργία του ελέγχου των πράξεων (ή παραλείψεων) της εκτελεστικής εξουσίας.
Τελευταίο δείγμα της κυβερνητικής αλαζονείας, η απάντηση δια της υπεκφυγής στην Ερώτηση, που κατατέθηκε από είκοσι έξι (26) Βουλεύτριες και Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ- Προοδευτική Συμμαχία, σχετικά με την αδυναμία σύγκλησης των Υπηρεσιακών Συμβουλίων Εκπαίδευσης, τα οποία είναι απαραίτητα για την ομαλή εκπαιδευτική λειτουργία, με αποτέλεσμα διαδικασίες όπως, μεταθέσεις, αποσπάσεις, διαθέσεις, τοποθετήσεις εκπαιδευτικών, άσκηση ιδιωτικού έργου, ένταξη σε μισθολογικό κλιμάκιο και πληθώρα άλλων διοικητικών πράξεων, να βρίσκονται σε αναστολή.
Ενώ στην κατατεθείσα Ερώτηση καλούνταν η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου να απαντήσει, αν προτίθεται να υιοθετήσει την πρόταση για παράταση της θητείας των Υπηρεσιακών Συμβουλίων, προκειμένου να αποκατασταθεί η ομαλότητα των διοικητικών διαδικασιών της εκπαιδευτικής κοινότητας της χώρας, προχωρώντας παράλληλα στη διενέργεια, με δημοκρατικές διαδικασίες, εκλογών, με το πέρας της πανδημίας, η απάντηση της Υφυπουργού ήταν να εξηγήσει πόσο καλό είναι το σύστημα των εκλογών δια της ηλεκτρονικής ψηφοφορίας.
Πέρα από το άσχετο της απάντησης στο ερώτημα που κατατέθηκε, αυτή καθαυτή η απάντηση διαψεύδεται από τα γεγονότα, αφού στις «επιτυχίες» που ευαγγελίζεται η κυβέρνηση, η αλήθεια είναι η καθολική αποχή σε ποσοστό άνω του 95% του εκπαιδευτικού κόσμου από τις εκλογές. Είναι ακριβώς αυτές οι εκλογές- παρωδία, για τις οποίες απαντά η κυβέρνηση πως έγιναν τόσο καλά, που οδήγησαν στην αδυναμία σύγκλησης των Υπηρεσιακών Συμβουλίων, δημιουργώντας σωρεία προβλημάτων στον χώρο της εκπαίδευσης. Αδυναμία που δεν λύθηκε ούτε με τις κατά καιρούς Εγκυκλίους, ούτε με τα «εντέλλεσθε» στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.
Επισυνάπτεται η κατατεθείσα Ερώτηση και η (μη) απάντηση του Υπουργείου Παιδείας, ώστε να κρίνουν οι πολίτες κατά πόσο η στάση της κυβέρνησης συνάδει με τον σεβασμό καταρχάς, στην άσκηση του Κοινοβουλευτικού Ελέγχου και επιπλέον στην επιδίωξη επίλυσης σε ένα υπαρκτό πρόβλημα του κόσμου της εκπαίδευσης, που αφορά χιλιάδες εκπαιδευτικούς, μόνιμους και αναπληρωτές και τις οικογένειές τους.