Πανελλήνιες 2020: Συγχαρητήρια και θερμές ευχές για επιτυχείς σπουδές σε όλους τους εισαχθέντες στα ΑΕΙ και ευχές στους μη εισαχθέντες για να συνεχίσουν τις προσπάθειές τους, διότι στη ζωή τους θα τους δοθούν πολλές ευκαιρίες να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους.
Κωνσταντίνος Αδριανουπολίτης Εκπαιδευτικός – Ερευνητής Πρόεδρος Ε.Ε.Τ.Ε.Κ.
Όπως κάθε χρόνο παραδοσιακά τα ΜΜΕ την ημέρα της έκδοσης των αποτελεσμάτων, αναζητούν εκείνους οι οποίοι συγκέντρωσαν τα περισσότερα μόρια από όλους τους υποψήφιους για μερικές δηλώσεις.
Στις φετινές εξετάσεις δεν προβλήθηκε ο πρώτος των πρώτων σε βαθμολογία μεταξύ των υποψηφίων αλλά ο δεύτερος!
Ο προβληθείς νέος, στον οποίο ευχόμαστε κάθε επιτυχία στις σπουδές του, συγκέντρωσε 19.650 μόρια και εισήχθη στην Ιατρική σχολή του ΑΠΘ. Στην ίδια σχολή εισήχθη μαθητής ή μαθήτρια το όνομα του οποίου/ας δεν ανακοινώθηκε από τα ΜΜΕ με βαθμολογία 19.805 μόρια. Είναι προφανές ότι οι δημοσιογράφοι δεν αναζήτησαν τον πρώτο των πρώτων και από το Επαγγελματικό Λύκειο παρά μόνο από το Γενικό.
Στο Γενικό Λύκειο, όπου οι βάσεις έπεσαν άρα έγιναν εισαγωγές με μικρότερες βαθμολογίες, στο ΕΠΑ.Λ. χρειάστηκαν για την εισαγωγή μεγαλύτερες βαθμολογίες στις περισσότερες σχολές και τμήματα στα οποία οι απόφοιτοι των ΕΠΑ.Λ. έχουν δικαίωμα εισαγωγής.
Στη νέα κατάσταση η οποία εμφανίστηκε φέτος στις πανελλαδικές έχουμε να κάνουμε τις εξής παρατηρήσεις:
- Η ποιότητα των σπουδών στο ΕΠΑ.Λ. έχει βελτιωθεί διότι
α) Επέδρασσε θετικά το πρόγραμμα Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ. (ΜΝΑΕ).
Με το πρόγραμμα αυτό εφαρμόζεται η Εναλλακτική Ενισχυτική Διδασκαλία στα μαθήματα των Νέων Ελληνικών και των Μαθηματικών, με την ταυτόχρονη παρουσία δύο εκπαιδευτικών (ΠΕ 02 και ΠΕ 03) στην τάξη και στοχεύει στη βελτίωση του γλωσσικού και αριθμητικού γραμματισμού των μαθητών. Το πρόγραμμα αυτό εφαρμόζεται στην Α΄ τάξη και είναι επιδοτούμενο από κοινοτικά κονδύλια.
β) Διότι άνοιξε ο δρόμος για την εισαγωγή στα Πανεπιστήμια, έστω και με τα μικρά ποσοστά εισαγωγής, γεγονός το οποίο είχε θετική απήχηση στους μαθητές των ΕΠΑ.Λ. με αποτέλεσμα να ενταθούν οι προσπάθειες των ενδιαφερομένων για εισαγωγή μαθητών.
- Ο Τομέας Υγείας – Πρόνοιας και Ευεξίας ο οποίος είναι ο πολυπληθέστερος στα ΕΠΑ.Λ. και οι υποψήφιοι για την εισαγωγή στα ΑΕΙ είναι πολλοί, σε σχέση με το ποσοστό εισαγωγής τους το οποίο είναι μικρό, με αποτέλεσμα να απαιτούνται υψηλές βαθμολογίες.
- Η πτώση των βάσεων στα ΓΕ.Λ. οφείλεται, κατά την άποψή μας, εκτός του γεγονότος ότι μεσολάβησε η πανδημία και στο γεγονός ότι με την ισοτίμηση των πτυχίων Πανεπιστημίων – Κολεγίων καλλιεργείται εν δυνάμει η αντίληψη ότι δεν χρειάζεται να γίνουν εξαντλητικές προσπάθειες για την προετοιμασία των πανελλαδικών διότι η εισαγωγή στα Κολέγια θα γίνει και χωρίς πανελλαδικές. Η αντίληψη αυτή επηρεάζει κυρίως τους μαθητές των ΓΕ.Λ. και πολύ λιγότερο τους μαθητές των ΕΠΑ.Λ., οι οποίοι προέρχονται από οικονομικά ασθενέστερες οικογένειες, οι οποίες δεν μπορούν να καταβάλουν τα απαιτούμενα κονδύλια για τη φοίτηση στα Κολέγια.
- Σε ότι αφορά την άποψη κάποιων ότι τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα στο ΓΕ.Λ. είναι δύσκολα και στο ΕΠΑ.Λ. εύκολα παραθέτουμε τα εξής στοιχεία.
α) Τα εξεταζόμενα μαθήματα στο ΓΕ.Λ. δεν είναι δύσκολα αυτά καθ΄ εαυτά αλλά γίνονται τεχνηέντως δύσκολα, διότι κάθε χρόνο στις πανελλαδικές των ΓΕ.Λ. εμφανίζεται κάποιο μάθημα – κόφτης το οποίο είναι ασυνήθιστα δύσκολο. Το μάθημα αυτό δεν είναι πάντα το ίδιο αλλά γίνεται εναλλαγή των μαθημάτων με το διαφαινόμενο πιθανό σκεπτικό να μην υπάρχουν δυσαρεστημένοι κλάδοι από το μοίρασμα της πίτας στα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα.
β) Στα εξεταζόμενα μαθήματα των ΓΕ.Λ. έχει προστεθεί ύλη η οποία κανονικά ανήκει στις πανεπιστημιακές σπουδές.
γ) Τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα ειδικοτήτων των ΕΠΑ.Λ., τα οποία έχουν και τους μεγαλύτερους συντελεστές βαρύτητας, δεν διδάσκονται σε καμιά προηγούμενη εκπαιδευτική βαθμίδα, τα συναντούν οι μαθητές για πρώτη φορά στη Β΄ και στη Γ΄ τάξη και συνεπώς χρειάζεται ιδιαίτερη προσπάθεια των μαθητών για να αφομοιώσουν τη νέα γνώση.
δ) Οι υψηλές βαθμολογίες τις οποίες συγκεντρώνουν οι εισερχόμενοι μαθητές των ΕΠΑ.Λ. και εμφανίζονται στην τελική μοριοδότηση, οφείλονται κυρίως στα μικρά ποσοστά εισαγωγής τα οποία αναγκάζουν τους μαθητές των ΕΠΑ.Λ. να καταβάλουν μεγάλες προσπάθειες για την εισαγωγή τους.
Κλείνοντας θέλουμε να τονίσουμε ότι το σύστημα εισαγωγής των μαθητών ΕΠΑ.Λ. έχει ανάγκη από κάποιες λίγες βελτιώσεις, σε αντίθεση με το σύστημα των ΓΕ.Λ. το οποίο χρειάζεται εκλογίκευση και αρκετές βελτιώσεις. Εάν κάποιοι φρονούν ότι οι πανελλαδικές εξετάσεις των ΕΠΑ.Λ. θα πρέπει να ακολουθήσουν την πεπατημένη των εξετάσεων των ΓΕ.Λ. και οι μαθητές να ξεχυθούν προς τα φροντιστήρια, κάτι τέτοιο μας βρίσκει διαμετρικά αντίθετους.
Στον κατάλογο τον οποίο παραθέτουμε απεικονίζονται οι βαθμολογίες των πρώτων επιτυχόντων ανά σχολή και τμήμα, για τα έτη 2019 και 2020 και εντός παρενθέσεως ο αριθμός των επιτυχόντων. Τα στοιχεία αυτά έχουν ανακοινωθεί επισήμως από το Υπουργείο Παιδείας
Τα στατιστικά στοιχεία του 2019 δημοσιεύτηκαν σε άρθρο του γράφοντα υπό τον τίτλο «ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΕ.Λ. – ΕΠΑ.Λ. 2019» στο … ipaideia.gr 29/8/2019.
Κωδ. Σχολής 295 ΙΑΤΡΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ) ΕΚΠΑ
2019 ΓΕ.Λ. 19.753 (140) ΕΠΑ.Λ. 19.470 (8)
2020 ΓΕ.Λ. 19.325 ΕΠΑ.Λ. 19.610 (8)
Κωδ. Σχολής 297 ΙΑΤΡΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) Α.Π.Θ.
2019 ΓΕ.Λ. 19.493 (131) ΕΠΑ.Λ. 19.275 (8)
2020 ΓΕ.Λ. 19.650 (119) ΕΠΑ.Λ. 19.805 (8)
Κωδ. Σχολής 302 ΙΑΤΡΙΚΗΣ (ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ) Δ.Π.Θ.
2019 ΓΕ.Λ. 18.583 (114) ΕΠΑ.Λ. 18.710 (7)
2020 ΓΕ.Λ. 18.625 (103) ΕΠΑ.Λ. 19.655 (7)
Κωδ. Σχολής 300 ΙΑΤΡΙΚΗΣ (ΛΑΡΙΣΑ) Π.Θ.
2019 ΓΕ.Λ. 19.341 (76) ΕΠΑ.Λ. 19.435 (5)
2020 ΓΕ.Λ. 19025 (69) ΕΠΑ.Λ. 19620 (5)
Κωδ. Σχολής 301 ΙΑΤΡΙΚΗΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ) Π.Ι.
2019 ΓΕ.Λ. 19.213 (110) ΕΠΑ.Λ. 18.780 (7)
2020 ΓΕ.Λ. 18.900 (100) ΕΠΑ.Λ. 19.395 (7)
Κωδ. Σχολής 299 ΙΑΤΡΙΚΗΣ (ΠΑΤΡΑ)
2019 ΓΕ.Λ. 19.370 (136) ΕΠΑ.Λ. 19.220 (8)
2020 ΓΕ.Λ. 18.825 (123) ΕΠΑ.Λ. 19.505
Κωδ. Σχολής 304 ΙΑΤΡΙΚΗΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) Π.ΚΡ.
2019 ΓΕ.Λ. 19.112 (93) ΕΠΑ.Λ. 18.625 (6)
2020 ΓΕ.Λ. 18.825 (84) ΕΠΑ.Λ. 19.280
Κωδ. Σχολής 303 ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ) ΕΚΠΑ
2019 ΓΕ.Λ. 19.206 (79) ΕΠΑ.Λ. 19.240 (5)
2020 ΓΕ.Λ. 18.850 (71) ΕΠΑ.Λ. 19.580
Κωδ. Σχολής 305 ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) Α.Π.Θ.
2019 ΓΕ.Λ. 18.857 (71) ΕΠΑ.Λ. 19.205 (4)
2020 ΓΕ.Λ. 18.725 (64) ΕΠΑ.Λ. 19.460
Κωδ. Σχολής 289 ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ) ΕΚΠΑ
2019 ΓΕ.Λ. 18.778 (97) ΕΠΑ.Λ. 19.205 (6)
2020 ΓΕ.Λ. 18.925 (86) ΕΠΑ.Λ. 19.145 (6)
Κωδ. Σχολής 291 ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) Α.Π.Θ.
2019 ΓΕ.Λ. 18.698 (76) ΕΠΑ.Λ. 19.530 (5)
2020 ΓΕ.Λ. 18.525 969) ΕΠΑ.Λ. 19.420 (5)
Κωδ. Σχολής 682 ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ(ΑΘΗΝΑ) ΠΔΑ
2019 ΓΕ.Λ. 16.064 (148) ΕΠΑ.Λ. 17.360 (18)
2020 ΓΕ.Λ. 14.675 (160) ΕΠΑ.Λ. 17.945 (22)
Κωδ. Σχολής 306 ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ(ΑΘΗΝΑ) ΕΚΠΑ
2019 ΓΕ.Λ. 17.806 (100) ΕΠΑ.Λ. 18.500 (13)
2020 ΓΕ.Λ. 17.150 (115) ΕΠΑ.Λ. 19.130 (16)
Κωδ. Σχολής 1618 ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ(ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) ΔΙ.ΠΑ.Ε.
2019 ΓΕ.Λ. 17.144 (91) ΕΠΑ.Λ. 17.730 (12)
2020 ΓΕ.Λ. 17.350 (91) ΕΠΑ.Λ. 19.015 (13)
Κωδ. Σχολής 1617 ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ(ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟ) ΔΙ.ΠΑ.Ε.
2019 ΓΕ.Λ. 13.051 (203) ΕΠΑ.Λ. 18.090 (26)
2020 ΓΕ.Λ. 12.875 (92) ΕΠΑ.Λ. 17.670 (13)
Κωδ. Σχολής 681 ΜΑΙΕΥΤΙΚΗΣ (ΑΙΓΑΛΕΩ) Π.Δ.Α.
2019 ΓΕ.Λ. 17.929 (94) ΕΠΑ.Λ. 18.190 (12)
2020 ΓΕ.Λ. 16.850 ( 85) ΕΠΑ.Λ. 19.035 (12)
Κωδ. Σχολής 1614 ΜΑΙΕΥΤΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) ΔΙ.ΠΑ.Ε.
2019 ΓΕ.Λ. 16.140 (91) ΕΠΑ.Λ. 18.275 (12)
2020 ΓΕ.Λ. 16.525 (82) ΕΠΑ.Λ. 18.745 (12)
Κωδ. Σχολής 683 ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ (ΑΙΓΑΛΕΩ) Π.Δ.Α.
2019 ΓΕ.Λ. 18.254 (107) ΕΠΑ.Λ. 18570 (13)
2020 ΓΕ.Λ. 17.575 (95) ΕΠΑ.Λ. 19.175 13
Κωδ. Σχολής 1616 ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) ΔΙ.ΠΑ.Ε.
2019 ΓΕ.Λ. 18.226 (107) ΕΠΑ.Λ. 19.085 (14)
2020 ΓΕ.Λ. 16.900 (97) ΕΠΑ.Λ. 19.040 (14)
Κωδ. Σχολής 294 ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑ ΤΡΟΦΗΣ (ΑΘΗΝΑ) ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ
2019 ΓΕ.Λ. 18.794 (64) ΕΠΑ.Λ. 18.965 (8)
2020 ΓΕ.Λ. 18.400 (58) ΕΠΑ.Λ. 19.440 (8)
Κωδ. Σχολής 356 ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ) ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ
2019 ΓΕ.Λ. 11.525 (61) ΕΠΑ.Λ. 18.075 (8)
2020 ΓΕ.Λ. 12.350 (55) ΕΠΑ.Λ. 15.665 (8)
Κωδ. Σχολής 154 ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΑΘΗΝΑ) ΕΚΠΑ
2019 ΓΕ.Λ. 18.740 (104) ΕΠΑ.Λ. 18.800 (13)
2020 ΓΕ.Λ. 18.075 (117) ΕΠΑ.Λ. 19.805 (8)
Κωδ. Σχολής 134 ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) Α.Π.Θ.
2019 ΓΕ.Λ. 18.242 (129) ΕΠΑ.Λ. 18.320 (16)
2020 ΓΕ.Λ. 18.075 (117) ΕΠΑ.Λ. 19.805 (8)
Κωδ. Σχολής 671 ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (ΑΙΓΑΛΕΩ) Π.Δ.Α.
2019 ΓΕ.Λ. 18.672 (99) ΕΠΑ.Λ. 19.610 (12)
2020 ΓΕ.Λ. 18.150 (90) ΕΠΑ.Λ. 19.405 (12)
Κωδ. Σχολής 680 ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ (ΑΙΓΑΛΕΩ) Π.Δ.Α.
2019 ΓΕ.Λ. 18.068 (99) ΕΠΑ.Λ. 18.755 (13)
2020 ΓΕ.Λ. 18.050 (90) ΕΠΑ.Λ. 19.405 (12)
Κωδ. Σχολής 1558 ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ (ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ) ΠΑ.ΔΥΤ.ΜΑ.
2019 ΓΕ.Λ. 16.631 (80) ΕΠΑ.Λ. 19.125 (10)
2020 ΓΕ.Λ. 17.225 (72) ΕΠΑ.Λ. 19.095 (10)
Κωδ. Σχολής 341 ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ (ΦΛΩΡΙΝΑ) ΠΑ.ΔΥΤ.ΜΑ.
2019 ΓΕ.Λ. 15.409 (150) ΕΠΑ.Λ. 16.885 (19)
2020 ΓΕ.Λ. 15.475 (136) ΕΠΑ.Λ. 17.415 (19)
Κωδ. Σχολής 388 ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΗΣ (ΑΙΓΑΛΕΩ) Π.Δ.Α.
2019 ΓΕ.Λ. 17.271 (93) ΕΠΑ.Λ. 17.345 (12)
2020 ΓΕ.Λ. 15.825 (84) ΕΠΑ.Λ. 17.750 (12)
Κωδ. Σχολής 277 ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ) ΕΚΠΑ
2019 ΓΕ.Λ. 19.162 (92) ΕΠΑ.Λ. 18.205 (5)
2020 ΓΕ.Λ. 18.400 (92) ΕΠΑ.Λ. 18.915 (5)
Κωδ. Σχολής 279 ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) Α.Π.Θ.
2019 ΓΕ.Λ. 18.288 (100) ΕΠΑ.Λ. 17.940 (6)
2020 ΓΕ.Λ. 18.650 (90) ΕΠΑ.Λ. 19.315
Κωδ. Σχολής 678 ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΑΙΓΑΛΕΩ) Π.Δ.Α.
2019 ΓΕ.Λ. 17.853 (288) ΕΠΑ.Λ. 18.630 (36)
2020 ΓΕ.Λ. 16.625 (261 ΕΠΑ.Λ. 19.040
Κωδ. Σχολής 1615 ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) ΔΙ.ΠΑ.Ε.
2019 ΓΕ.Λ. 17.022 (176) ΕΠΑ.Λ. 17.855 (22)
2020 ΓΕ.Λ. 16.825 (159) ΕΠΑ.Λ. 18.920 (22)
Κωδ. Σχολής 231 ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΑΘΗΝΑ) ΕΜΠ
2019 ΓΕ.Λ. 22.870 (86) ΕΠΑ.Λ. 21.770 (5)
2020 ΓΕ.Λ. 22.435 (79) ΕΠΑ.Λ. 22.700
Κωδ. Σχολής 233 ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) Α.Π.Θ.
2019 ΓΕ.Λ. 22.506 (94) ΕΠΑ.Λ. 20.385 (6)
2020 ΓΕ.Λ. 22310 (86) ΕΠΑ.Λ. 20.970 6)
Κωδ. Σχολής 236 ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΒΟΛΟΣ) Π.Θ.
2019 ΓΕ.Λ. 18.151 (104) ΕΠΑ.Λ. 20.240 (6)
2020 ΓΕ.Λ. 20.170 (97) ΕΠΑ.Λ. 20.895 (6)
Κωδ. Σχολής 201 ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΑΘΗΝΑ) ΕΜΠ
2019 ΓΕ.Λ. 18.791 (113) ΕΠΑ.Λ. 18.700 (7)
2020 ΓΕ.Λ. 18.200 (102) ΕΠΑ.Λ. 18.510 (7)
Κωδ. Σχολής 394 ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΑΙΓΑΛΕΩ) Π.Δ.Α.
2019 ΓΕ.Λ. 14.596 (182) ΕΠΑ.Λ. 15.485 (23)
2020 ΓΕ.Λ. 13.075 (166) ΕΠΑ.Λ. 16.910 (23)
Κωδ. Σχολής 203 ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) Α.Π.Θ.
2019 ΓΕ.Λ. 18.640 (126) ΕΠΑ.Λ. 17.360 (7)
2020 ΓΕ.Λ. 18.675 (115) ΕΠΑ.Λ. 19.375 (7)
Κωδ. Σχολής 207 ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΞΑΝΘΗ) Δ.Π.Θ.
2019 ΓΕ.Λ. 14.403 (190) ΕΠΑ.Λ. 17.515 (11)
2020 ΓΕ.Λ. 17.275 (173) ΕΠΑ.Λ. 17.020 (11)
Κωδ. Σχολής 209 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΑΘΗΝΑ) ΕΜΠ
2019 ΓΕ.Λ. 19.326 (113) ΕΠΑ.Λ. 19.300 (7)
2020 ΓΕ.Λ. 19.300 (102) ΕΠΑ.Λ. 19.185 (7)
Κωδ. Σχολής 211 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) Α.Π.Θ.
2019 ΓΕ.Λ. 18.835 (94) ΕΠΑ.Λ. 19.115 (6)
2020 ΓΕ.Λ. 18.700 (85) ΕΠΑ.Λ. 18.655 (6)
Κωδ. Σχολής 392 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΑΙΓΑΛΕΩ) Π.Δ.Α.
2019 ΓΕ.Λ. 17.411 (135) ΕΠΑ.Λ. 17.670 (17)
2020 ΓΕ.Λ. 15.900 (122) ΕΠΑ.Λ. 18.775 (17)
Κωδ. Σχολής 1619 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΕΡΡΕΣ) ΔΙ.ΠΑ.Ε.
2019 ΓΕ.Λ. 13.883 (103) ΕΠΑ.Λ. 17.420 (13)
2020 ΓΕ.Λ. 14.425 (93) ΕΠΑ.Λ. 19.150 (13)
Κωδ. Σχολής 217 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΑΘΗΝΑ) ΕΜΠ
2019 ΓΕ.Λ. 19.573 (220) ΕΠΑ.Λ. 19.010 (13)
2020 ΓΕ.Λ. 19.400 199) ΕΠΑ.Λ. 18.965 (13)
Κωδ. Σχολής 1624 ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) ΔΙ.ΠΑ.Ε.
2019 ΓΕ.Λ. 15.697 (176) ΕΠΑ.Λ. 18.280 (22)
2020 ΓΕ.Λ. 15.175 (159) ΕΠΑ.Λ. 18.395 (22)
Κωδ. Σχολής 224 ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (ΞΑΝΘΗ) Δ.Π.Θ.
2019 ΓΕ.Λ. 15.899 (117) ΕΠΑ.Λ. 16.865 (7)
2020 ΓΕ.Λ. 17.025 (106) ΕΠΑ.Λ. 15.945 (7)
Κωδ. Σχολής 391 ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΙ ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΑΙΓΑΛΕΩ) Π.Δ.Α. 2019 ΓΕ.Λ. 12.965 (84) ΕΠΑ.Λ. 17.655 (11)
2020 ΓΕ.Λ. 12.025 (78) ΕΠΑ.Λ. 12.135 (11)
Κωδ. Σχολής 1662 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΧΑΝΙΑ) ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ.
2019 ΓΕ.Λ. 14.493 (148) ΕΠΑ.Λ. 15.605 (19)
2020 ΓΕ.Λ. 12.900 (141) ΕΠΑ.Λ. 18.365 (19)
Κωδ. Σχολής 387 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΑΙΓΑΛΕΩ) Π.Δ.Α.
2019 ΓΕ.Λ. 16.195 (243) ΕΠΑ.Λ. 16.985 (31)
2020 ΓΕ.Λ. 15.625 (220) ΕΠΑ.Λ. 18.225 (31
Κωδ. Σχολής 219 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) Α.Π.Θ.
2019 ΓΕ.Λ. 19.266 (167) ΕΠΑ.Λ. 19.670 (10)
2020 ΓΕ.Λ. 19.000 (151) ΕΠΑ.Λ. 19.320 )10)
Κωδ. Σχολής 1660 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ.
2019 ΓΕ.Λ. 14.989 (208) ΕΠΑ.Λ. 18.725 (26)
2020 ΓΕ.Λ. 15.100 191) ΕΠΑ.Λ. 16.620 (26)
Κωδ. Σχολής 390 ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΑΙΓΑΛΕΩ) ΠΔΑ
2019 ΓΕ.Λ. 17.659 (211) ΕΠΑ.Λ. 17.770 (26)
2020 ΓΕ.Λ. 16.500 191) ΕΠΑ.Λ. 18.365 (26)
Κωδ. Σχολής 253 ΦΥΣΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ) ΕΚΠΑ
2019 ΓΕ.Λ. 19.193 (174) ΕΠΑ.Λ. 14.660 (10)
2020 ΓΕ.Λ. 18.800 (157) ΕΠΑ.Λ. 14.365 (10)
Κωδ. Σχολής 1628 ΦΥΣΙΚΗΣ (ΚΑΒΑΛΑ) ΔΙ.ΠΑ.Ε.
2019 ΓΕ.Λ. 13.813 (170) ΕΠΑ.Λ. 14.410 (10)
2020 ΓΕ.Λ. 12.225 (154) ΕΠΑ.Λ. 17.690 (10)
Κωδ. Σχολής 347 ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ) Ο.Π.Α.
2019 ΓΕ.Λ. 19.317 (196) ΕΠΑ.Λ. 18.815 (24)
2020 ΓΕ.Λ. 19.275 (177) ΕΠΑ.Λ. 18.860 (24)
Κωδ. Σχολής 313 ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΑΘΗΝΑ) Ο.Π.Α.
2019 ΓΕ.Λ. 18.880 (239) ΕΠΑ.Λ. 18.470 (30)
2020 ΓΕ.Λ. 18.725 (216) ΕΠΑ.Λ. 18.570 (30)
Κωδ. Σχολής 333 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ) Ο.Π.Α.
2019 ΓΕ.Λ. 18.754 (179) ΕΠΑ.Λ. 18.160 (23)
2020 ΓΕ.Λ. 18.750 (162) ΕΠΑ.Λ. 18.235 (23)
Κωδ. Σχολής 338 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) Α.Π.Θ.
2019 ΓΕ.Λ. 19.232 (116) ΕΠΑ.Λ. 19.270 (15)
2020 ΓΕ.Λ. 19.200 (105) ΕΠΑ.Λ. 18.995
Κωδ. Σχολής 311 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) Α.Π.Θ.
2019 ΓΕ.Λ. 18.658 (312) ΕΠΑ.Λ. 17.765 (39)
2020 ΓΕ.Λ. 17.200 (282) ΕΠΑ.Λ. 18.755 (39)
Κωδ. Σχολής 326 ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΑΘΗΝΑ) Γ.Π.
2019 ΓΕ.Λ. 16.490 (108) ΕΠΑ.Λ. 16.685 (13)
2020 ΓΕ.Λ. 16.475 (98) ΕΠΑ.Λ. 18.705 (13)
Κωδ. Σχολής 328 ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ (ΑΘΗΝΑ) Γ.Π.
2019 ΓΕ.Λ. 17.607 (108) ΕΠΑ.Λ. 18.520 (13)
2020 ΓΕ.Λ. 18.900 (98) ΕΠΑ.Λ. 18.325 (13)
Κωδ. Σχολής 274 ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΒΟΛΟΣ) Π.Θ.
2019 ΓΕ.Λ. 16.791 (137) ΕΠΑ.Λ. 17.925 (17)
2020 ΓΕ.Λ. 14.225 (124) ΕΠΑ.Λ. 17.230 (17)
Κωδ. Σχολής 1657 ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ.
2019 ΓΕ.Λ. 16.005 (163) ΕΠΑ.Λ. 16.255 (21)
2020 ΓΕ.Λ. 13.575 (147) ΕΠΑ.Λ. 18.595 (21)
Κωδ. Σχολής 675 ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ (ΑΙΓΑΛΕΩ) Π.Δ.Α.
2019 ΓΕ.Λ. 18.143 (93) ΕΠΑ.Λ. 17.990 (12)
2020 ΓΕ.Λ. 17.675 (93) ΕΠΑ.Λ. 16.875 (12)
Κωδ. Σχολής 676 ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ (ΑΙΓΑΛΕΩ) Π.Δ.Α.
2019 ΓΕ.Λ. 18.806 (67) ΕΠΑ.Λ. 19.395 (8)
2020 ΓΕ.Λ. 13.585 (66) ΕΠΑ.Λ. 19.345 (8)
Κωδ. Σχολής 677 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΙ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ (ΑΙΓΑΛΕΩ) Π.Δ.Α.
2019 ΓΕ.Λ. 16.581 (91) ΕΠΑ.Λ. 18.030 (11)
2020 ΓΕ.Λ. 17.250 (82) ΕΠΑ.Λ. 16.655 (11)
Κωδ. Σχολής 107 ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΠΕΙΡΑΙΑΣ) ΠΑ.ΠΕΙ.
2019 ΓΕ.Λ. 19.546 (202) ΕΠΑ.Λ. 18.560 (25)
2020 ΓΕ.Λ. 19.475 (188) ΕΠΑ.Λ. 20.690 (25)
Κωδ. Σχολής 817 ΣΧΟΛΗ ΠΛΟΙΑΡΧΩΝ Α.Ε.Ν.
2019 ΓΕ.Λ. 17.316 (332) ΕΠΑ.Λ. 17.725 (121)
2020 ΓΕ.Λ. 18.675 (284) ΕΠΑ.Λ. 18.385 (166)
Κωδ. Σχολής 818 ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Α.Ε.Ν.
2019 ΓΕ.Λ. 16.809 (241) ΕΠΑ.Λ. 17.185 (87)
2020 ΓΕ.Λ. 16.150 (248) ΕΠΑ.Λ. 17.780 (147)
Κωδ. Σχολής 497 ΣΧΟΛΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΑΣΠΑΙΤΕ)
2019 ΓΕ.Λ. 11.156 (84) ΕΠΑ.Λ. 16.545 (24)
2020 ΓΕ.Λ. 10.425 (76) ΕΠΑ.Λ. 18.125 (24)
Κωδ. Σχολής 507 ΣΧΟΛΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΑΣΠΑΙΤΕ)
2019 ΓΕ.Λ. 11.134 (84) ΕΠΑ.Λ. 11.750 (24)
2020 ΓΕ.Λ. 9.550 ΕΠΑ.Λ. 16.050 (24)
Κωδ. Σχολής 477 ΣΧΟΛΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΑΣΠΑΙΤΕ)
2019 ΓΕ.Λ. 12.850 (84) ΕΠΑ.Λ. 17.595 (24)
2020 ΓΕ.Λ. 12.125 (79) ΕΠΑ.Λ. 18.000 (24)
Κωδ. Σχολής 776 ΣΧΟΛΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΑΣΠΑΙΤΕ)
2019 ΓΕ.Λ. 11.218 (84) ΕΠΑ.Λ. 13.815 (24)
2020 ΓΕ.Λ. 10.025 (78) ΕΠΑ.Λ. 14.715 (24)
Επεξεργασία: Κ. Αδριανουπολίτης
Ελπίζουμε οι ιθύνοντες του Υπουργείου Παιδείας να αντλήσουν κάποια χρήσιμα στοιχεία προκειμένου να προβούν σε διορθωτικές κινήσεις, εάν το κρίνουν αναγκαίο.
Ίδωμεν