: ηλεκτρονική  ανάληψη υπηρεσίας και ηλεκτρονική απόλυση – Η κυβέρνηση προχώρησε στην υλοποίηση της ψηφιακής “επανάστασης” του δημόσιου τομέα, με στόχο την αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες και τη διευκόλυνση των καθημερινών τους συναλλαγών.

Το ψηφιακό κράτος, εν μέσω μιας πρωτοφανούς υγειονομικής κρίσης και του περιορισμού της κυκλοφορίας των πολιτών, επέτρεψε με μια σειρά ενεργειών την εξ αποστάσεως λειτουργία του Δημοσίου και την απομακρυσμένη εξυπηρέτηση των πολιτών.

Έτσι, δημιουργήθηκαν πλατφόρμες ψηφιακών υπηρεσιών κι ελήφθησαν ανάλογες νομοθετικές και ρυθμιστικές πρωτοβουλίες.

Στο πλαίσιο αυτό, ένα σημαντικό ζήτημα, που έχει αναδειχθεί ως βασικό αίτημα των Συλλόγων Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών και των Ομοσπονδιών Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, είναι η ηλεκτρονική ανάληψη υπηρεσίας και η ηλεκτρονική απόλυση των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, χωρίς τη φυσική τους παρουσία στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.

Η διαδικασία αυτή, συνεπάγεται ταλαιπωρία, έξοδα, αναστάτωση, αλλά και υγειονομικά ζητήματα εξαιτίας της πανδημίας του covid 19, για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς.

Το πρόβλημα είναι ιδιαίτερα αυξημένο σε Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, που περιλαμβάνουν νησιά, καθώς οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί υποχρεούνται, για να αναλάβουν υπηρεσία ή να διεκπεραιώσουν τις διαδικασίες απόλυσης, να μεταβούν στην έδρα της Διεύθυνσης, π.χ από νησιά των Κυκλάδων στην Ερμούπολη της Σύρου.
Κατόπιν των παραπάνω, ερωτάσθε Κυρία Υπουργέ:

Είναι στις προθέσεις σας να προχωρήσετε στην ηλεκτρονική ανάληψη υπηρεσίας και την ηλεκτρονική απόλυση των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, με συμπλήρωση αντίστοιχης φόρμας; Και, εφόσον είναι, ποιο το χρονοδιάγραμμα των ενεργειών σας;.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025