Πριν από λίγες μέρες η κυβέρνηση προχώρησε στη Β’ Φάση στην εκπαίδευση, προσλαμβάνοντας 5.387 συναδέλφους συνολικά σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Πέρσι τα κενά στην εκπαίδευση καλύφθηκαν με πάνω από 33.000 αναπληρωτές. Αν προσθέσουμε και τις συνταξιοδοτήσεις που φτάνουν τις 2.500, τα σχολεία άνοιξαν με 35.500 κενά. Μετά την ολοκλήρωση της Β’ φάσης έχουν προσληφθεί περίπου 25.000 αναπληρωτές, δηλαδή λείπουν από τα σχολεία πάνω 10.000 εκπαιδευτικοί!!!

του Συλλόγου ΠΕ Λήμνου

Η κυβέρνηση της ΝΔ δε μπορεί να κομπάζει ότι επανέφερε την κανονικότητα. Πλέον μπήκε ο Οκτώβρης και τα κενά στις σχολικές μονάδες είναι στην κυριολεξία χιλιάδες

Σε ό, τι αφορά τα νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία της Λήμνου, συνεχίζονται οι ελλείψεις εκπαιδευτικών κυρίως στο χώρο της Ειδικής Αγωγής και των ειδικοτήτων.

Συγκεκριμένα, παραμένει κλειστή η Τάξη Υποδοχής Αλλοδαπών μαθητών του 2ου Δημοτικού Σχολείου Μύρινας, το Ειδικό Σχολείο Καλλιθέας δεν έχει στελεχωθεί με το απαραίτητο Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό, ενώ υπάρχουν ανάγκες για νηπιαγωγό και δάσκαλο Παράλληλης Στήριξης, σχολικό νοσηλευτή και στελέχωση του ΚΕΣΥ, (Κέντρο Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης), με νηπιαγωγό Ειδικής Αγωγής. Παράλληλα λείπουν 22 ώρες διδασκαλίας του μαθήματος των Εικαστικών από εκπαιδευτικό ειδικότητας Εικαστικών.

Αποδεικνύεται πως η μόνη λύση για το οξυμένο πρόβλημα των κενών στα σχολεία είναι η θέση που εκφράστηκε από χιλιάδες εκπαιδευτικούς το προηγούμενο διάστημα, η μονιμοποίηση όλων όσων εργάζονται τα τελευταία χρόνια στην εκπαίδευση.

Κανονικότητα στη στελέχωση των σχολικών μονάδων σημαίνει να μονιμοποιηθούν οι αναπληρωτές που τόσα χρόνια αναπληρώνουν τον εαυτό τους, τα κενά που προκύπτουν στην αρχή της χρονιάς να καλύπτονται άμεσα με μια φάση, κάθε παιδί να έχει τον εκπαιδευτικό παράλληλης στήριξης που έχει ανάγκη, το ολοήμερο να έχει τον υπεύθυνο δάσκαλο, μέχρι 15 παιδιά στην Προσχολική Αγωγή και στην Α΄ και Β΄ Δημοτικού και μέχρι 20 παιδιά στις υπόλοιπες τάξεις.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ :

Να διοριστεί δάσκαλος για την Τάξη Υποδοχής Αλλοδαπών μαθητών (ΖΕΠ) του 2ου Δημοτικού Σχολείου Μύρινας
Να διοριστούν οι ειδικότητες του Κοινωνικού Λειτουργού, του Ψυχολόγου, του Φυσικοθεραπευτή, του Εργοθεραπευτή, του Γυμναστή και του Μουσικού για το Ειδικό Σχολείο Καλλιθέας.
Να διοριστεί σχολικός νοσηλευτής στο 1ο Νηπιαγωγείο Μύρινας
Να διοριστεί νηπιαγωγός Παράλληλης Στήριξης για το 3ο Νηπιαγωγείο Μύρινας.
Να διοριστεί ένας επιπλέον δάσκαλος Παράλληλης Στήριξης, ώστε τα δημοτικά σχολεία 3ο Μύρινας και Μούδρου να καλύπτονται από ένα δάσκαλο Παράλληλης Στήριξης το καθένα για τα παιδιά που τον έχουν ανάγκη και να μην έχουμε την απαράδεκτη κατάσταση να μοιράζεται μια δασκάλα Παράλληλης Στήριξης σε 2 σχολεία, γεγονός που υποβαθμίζει το θεσμό της Παράλληλης Στήριξης. Τα παιδιά έχουν ανάγκη το δάσκαλό τους παράλληλης Στήριξης κάθε μέρα και όχι 2 ή 3 μέρες μόνο την εβδομάδα.
Να στελεχωθεί το ΚΕΣΥ Λήμνου με νηπιαγωγό Ειδικής Αγωγής.
Να διοριστεί εκπαιδευτικός Εικαστικών για την κάλυψη των κενών ωρών στα δημοτικά σχολεία 1ο Μύρινας, 3ο Μύρινας, Κοντοπουλίου, Μούδρου και Νέας Κούταλης.

Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών – μόνιμους διορισμούς τουλάχιστον 33.000 εκπαιδευτικών σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση για να καλυφθούν οι στοιχειώδεις ανάγκες των σχολείων σε εκπαιδευτικό προσωπικό όλων των ειδικοτήτων.
Κάθε εκπαιδευτικός να διδάσκει αποκλειστικά τα μαθήματα που αντιστοιχούν στο επιστημονικό αντικείμενο της ειδικότητάς του.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025