Συνάδελφοι, δε μας ξενίζει το γεγονός ότι κάποιοι Σχολικοί Συντονιστές (Β΄ Ανατολικής Αττικής) ασκούν πιέσεις για δημιουργία των ομάδων εκπαιδευτικής υποστήριξης στις σχολικές μονάδες, όπου δε λειτουργούν ήδη ΕΔΕΑΥ (Επιτροπές Διαγνωστικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης), στην προσπάθειά τους να αποδειχτούν άριστοι εντολοδόχοι της αντιεκπαιδευτικής και αντιεπιστημονικής κυβερνητικής πολιτικής που «ρίχνει το μπαλάκι» στους δασκάλους, σε ό, τι αφορά τους μαθητές με ιδιαίτερες μαθησιακές ανάγκες. Με προηγούμενη ανακοίνωση του Συλλόγου υπογραμμίσαμε πως οι εκπαιδευτικοί καλούνται να αντικαταστήσουν τη διεπιστημονική επιτροπή (!) και στη συνέχεια να εφαρμόσουν εκπαιδευτική παρέμβαση!
Συλλ. ΠΕ ο Σωκράτης
Οι εν λόγω Σχολικοί Συντονιστές, εκβιάζουν με τον ισχυρισμό ότι τα σχολεία, στα οποία δε θα συγκροτηθούν ομάδες εκπαιδευτικής υποστήριξης από τους δασκάλους, δε θα έχουν δικαίωμα στην Παράλληλη Στήριξη!!!
Στην ίδια «γραμμή πλεύσης» ασκούν πίεση και ορισμένοι Διευθυντές σχολικών μονάδων, αποδεικνύοντας με αυτό τον τρόπο ότι η μόνη αγωνία τους είναι να παίξουν όσο το δυνατόν καλύτερα το ρόλο τους ως στελέχη της εκπαίδευσης, ρόλο τον οποίο θα θελήσουν να εξαργυρώσουν και για την αξιολόγησή τους!!!
Συνάδελφοι, παλιά και αναμενόμενη η παραπάνω τακτική. Εμείς, δάσκαλοι της τάξης, που καθημερινά βιώνουμε στην πράξη τα αδιέξοδα που γεννά η αντιεκπαιδευτική πολιτική, οφείλουμε έντιμα ως παιδαγωγοί να καταστήσουμε «κενό γράμμα» την απόφαση για τη σύσταση τέτοιων ομάδων που μας καθιστούν υπεύθυνους για πράγματα που δεν άπτονται των επιστημονικών και επαγγελματικών αρμοδιοτήτων μας! Η διαδικασία της αξιολόγησης και διάγνωσης είναι έργο διεπιστημονικής ομάδας, η οποία πρέπει να χαράσσει και τους άξονες της εκπαιδευτικής παρέμβασης!
Αξιοποιούμε, για την σχετική απόφαση και πρακτικό του Συλλόγου Διδασκόντων του σχολείου μας, το υπόδειγμα που έχει στείλει στα σχολεία ο Σύλλογος Σωκράτης.