Στις 25/6/2014 έχει αποσταλεί στα σχολεία το παρακάτω μήνυμα από το myschool:

Αξιότιμοι Διευθυντές,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι στο ΠΣ myschool εφαρμόστηκε το ΠΔ 68/2014 για Α’ ΓΕΛ, Α’ εσπερινό ΓΕΛ, Β’ εσπερινό ΓΕΛ.

Μέχρι τώρα, στις Φυσικές Επιστήμες, αν ο μαθητής σε ένα από τα κλαδικά μαθήματα (Φυσική, Χημεία, Βιολογία) είχε βαθμό κάτω από τη βάση, τότε παραπεμπόταν στο μάθημα.

Πλέον, αν σε ένα από τα κλαδικά μαθήματα (Φυσική, Χημεία, Βιολογία) έχει βαθμό κάτω από τη βάση, αλλά ο βαθμός του μαθήματος «Φυσικές Επιστήμες» (που προκύπτει από τα 3 κλαδικά μαθήματα) είναι πάνω από τη βάση, τότε ο μαθητής προάγεται.

Παρακαλείστε να προβείτε σε νέα έκδοση αποτελεσμάτων.

Με εκτίμηση,

Ε.Μπίτσικας

Ομάδα Υποστήριξης myschool

Σχόλιο του Διαχειριστή:

Κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με το Κο Ε.Μπίτσικα μου διευκρίνισε ότι λέγοντας βάση στα κλαδικά μαθήματα Φυσική, Χημεία, Βιολογία εννοεί το 8 και όχι το 10.

Έτσι για να προαχθεί ένας μαθητής στο μάθημα των Φυσικών Επιστημών αρκεί να έχει Μ.Ο στα τρία κλαδικά μαθήματα τουλάχιστον 8. Αυτό λέει άλλωστε και το

στη σελίδα 3794: ” α.

Για την προαγωγή και απόλυση των μαθητών στην Α΄ τάξη Ημερήσιου και στις Α΄ και Β΄ τάξεις Εσπερινού Γενικού Λυκείου απαιτείται: i) Γενικός βαθμός προαγωγής ίσος ή ανώτερος του δέκα (10) και ii) βαθμός ετήσιας επίδοσης σε κάθε διακριτό διδακτέο αντικείμενο − κλάδο των μαθημάτων «Ελληνική Γλώσσα» και «Μαθηματικά» τουλάχιστον δέκα (10)και σε καθένα από τα υπόλοιπα μαθήματα τουλάχιστον οκτώ (8).

Όταν μαθητής δεν πληροί τις προϋποθέσεις i και ii, επαναλαμβάνει τη φοίτηση. Όταν μαθητής δεν πληροί την προϋπόθεση ii, παραπέμπεται σε ειδική εξεταστική περίοδο του Σεπτεμβρίου του ίδιου έτους, με τον τρόπο και τη διαδικασία των προαγωγικών εξετάσεων του Ιουνίου και προάγεται ή επαναλαμβάνει τη φοίτηση κατά τα οριζόμενα ως άνω.

Καλοδήμος Δ.

ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΟ ΒΗΜΑ

Διευκρινίσεις δόθηκαν από το υπουργείο Παιδείας για τα θέματα βαθμολόγησης των εξετάσεων στο Λύκειο καθώς πολλά σχολεία χρησιμοποίησαν εφέτος λανθασμένα στοιχεία και βαθμολόγησαν με διαφορετικό τρόπο τα γραπτά των μαθητών που έδωσαν προαγωγικές εξετάσεις. Το θέμα δεν σχετίζεται ωστόσο με τις εξετάσεις στην Α΄τάξη του Λυκείου και την Τράπεζα Θεμάτων, για την πρώτη εφαρμογή της οποίας θα γίνει ελεγχος και σύγκριση των περυσιονών και των εφετινών στοιχείων.
Κύκλοι του γραφείου του υφυπουργού Παιδείας κ. Αλέξανδρου Δερμεντζόπουλου διευκρίνιζαν σήμερα τα εξής:
Σύμφωνα με τον νόμο 4186/2013 και το Προεδρικό Διάταγμα 68/2014 που εκδόθηκε τον Απρίλιο του 2014 καθορίζεται ο τρόπος προαγωγής και της βαθμολόγησης των μαθητών.
Ωστόσο, σήμερα, η βαθμολόγηση μπορεί να γίνει έχοντας πάντα υπόψη τα προαναφερόμενα ή με τη διαδικασία υπολογισμού της βαθμολογίας με τον παραδοσιακό τρόπο ή με τη χρήση του προγράμματος myschool που επιβλέπεται από την ομάδα τεχνικής υποστήριξης «Διόφαντος».
Ορισμένα σχολεία που επέλεξαν την εξαγωγή των αποτελεσμάτων με το δεύτερο τρόπο διαπίστωσαν ότι τα αποτελέσματα που έβγαλαν δεν ήταν σωστά, γεγονός που οφειλόταν σε τεχνικό πρόβλημα του αλγορίθμου που είχε ετοιμάσει η ομάδα υποστήριξης.
Μόλις η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας ενημερώθηκε δόθηκε άμεσα εντολή για διόρθωση του αλγορίθμου και ενημερώθηκαν οι διευθύνσεις που χρησιμοποίησαν αυτή τη διαδικασία να επανεκδώσουν τα αποτελέσματα.
Όπως αναφέρουν οι ίδιες πηγές του υπουργείου Παιδείας:
– Στα γλωσσικά μαθήματα (Γλώσσα, Λογοτεχνία, Αρχαία) ο βαθμός προαγωγής είναι τουλάχιστον 10 στο καθένα.
– Στα Μαθηματικά (Άλγεβρα, Γεωμετρία) ο βαθμός προαγωγής είναι τουλάχιστον 10 στο καθένα.
– Στα μαθήματα Φυσικών Επιστημών (Φυσική