Δημοσιεύτηκε την Πέμπτη 24 Μαΐου 2018, η με Αρ.ΦΕΚ 1882 τ.Β’ Απόφαση της Υπουργού Διοικητικής Ανασυγκρότησης με την οποία καθορίζεται το χρονικό διάστημα και οι επιμέρους φάσεις διενέργειας της αξιολόγησης για την αξιολογική περίοδο του έτους 2017.
Πιο συγκεκριμένα:
Από 10/5/2018 έως 1/6/2018 η οικεία Διεύθυνση Διοικητικού/ Προσωπικού θα εκτελεί τις απαραίτητες κατά λόγο αρμοδιότητας ενέργειες για την έναρξη της συμπλήρωσης των εκθέσεων αξιολόγησης.
Από 4/6/2018 έως 14/6/2018 ο αξιολογούμενος ολοκληρώνει τη συμπλήρωση της έκθεσης αξιολόγησης κατά το σκέλος που τον αφορά και υποβάλει αυτή αρμοδίως.
Από 15/6/2018 έως 29/6/2018 ο α΄ αξιολογητής ολοκληρώνει τη συμπλήρωση της έκθεσης αξιολόγησης κατά το σκέλος που τον αφορά και υποβάλει αυτή αρμοδίως.
Από 2/7/2018 έως 13/7/2018 ο β΄ αξιολογητής ολοκληρώνει τη συμπλήρωση της έκθεσης αξιολόγησης κατά το σκέλος που τον αφορά και υποβάλει αυτή αρμοδίως.
Η Υπουργική Απόφαση ορίζει επίσης τη μορφή και το περιεχόμενο του ανώνυμου ερωτηματολογίου αξιολόγησης των προϊσταμένων από τους υφισταμένους σύμφωνα με τις διατάξεις του Μέρους Ν’ του ν. 4369/2016.
Παράλληλα, λόγω του όγκου των εγγραφών στη διαδικασία της ηλεκτρονικής αξιολόγησης των δημοσίων υπαλλήλων – οι εγγραφές στο σύστημα έχουν ξεπεράσει τις 105.000- εκδόθηκε και η εγκύκλιος με αρίθμ. ΑΔΑ:6ΜΦ5465ΧΘΨ-ΗΑΦ, με την οποία δίνεται παράταση για τις εγγραφές των αξιολογούμενων στο σύστημα, μέχρι την 1η Ιουνίου 2018.