ΕΡΑ (ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ Π.Ε.)

Xθες Παρασκευή 1-12-17, έγινε η συνάντηση του υπουργού παιδείας κ. Γαβρόγλου με το Δ.Σ. της ΔΟΕ, στη σκιά των απαιτήσεων των -δανειστών στο πλαίσιο της 3ΗΣ αξιολόγησης που συμφώνα με τον υπουργό απόψε θα γίνει η διαπραγμάτευση μαζί τους και οι οποίοι ζητούν,

  1. αύξηση εκπαιδευτικών
  2. αύξηση μαθητών ανά τμήμα και
  3. α εκπαιδευτικών.

Για το θέμα αυτό δήλωσε πως είναι θέση του υπουργείου και της κυβέρνησης να μην αποδεχτούν τις απαιτήσεις αυτές.

Από το σχολικό έτος 2018-19 θα λειτουργήσει με νόμο το 2χρονο υποχρεωτικό νηπιαγωγείο για παιδιά 4-6 ετών τουλάχιστον σε 205 περιοχές της χώρας, και σε βάθος 3ετιας σε όλη την επικράτεια, το νηπιαγωγείο δεν θα μεταφερθεί στους δήμους και δεν θα ενοποιηθούν τα τμήματα των ΑΕΙ νηπιαγωγών με τα τμήματα βρεφονηπιοκόμων ΑΤΕΙ.

Τα τμήματα βρεφονηπιοκόμων ΑΤΕΙ, είτε θα αναβαθμιστούν στα ΑΤΕΙ, είτε θα ενταχθούν ως ανεξάρτητα στις παιδαγωγικές σχόλες των ΑΕΙ με διακριτό όμως πτυχίο και επαγγελματικά δικαιώματα [για παιδιά 0-4 ετών].

Οι προβλεπόμενες πιστώσεις αναπληρωτών για την Α/θμια εκπαίδευση στις 1-12-17 έχουν εξαντληθεί  και απομένουν 1330 για την ολοκλήρωση της σχολικής χρονιάς όμως για την Α+Β/θμια εκπαίδευση.

Για τις υπερωρίες των αναπληρωτών ΕΣΠΑ στα ολιγοθέσια δήλωσε πως πρέπει να πληρωθούν άμεσα και ότι για τις συνδικαλιστικές άδειες των εκπαιδευτικών ισχύει η εγκύκλιος της υπουργού Αχτσιόγλου που προβλέπει να είναι αμειβόμενες από το δημόσιο-ως έχει- και όχι από το συνδικάτο. Για τη σίτιση των μαθητών με ζεστό γεύμα στα σχολεία τόνισε ότι λύνει πολλά προβλήματα η πρόβλεψη της εγκύκλιου στην σελ. 2 στο β. εδάφιο. Εντός των επόμενων ημερών θα δοθεί στην ΔΟΕ και ΟΛΜΕ η πρόταση του υπουργείου για τις υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών και η αναμοριοδότηση των σχολείων Α+Βθμιας. Η απόκτηση παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας για τους ΠΕ.60 και ΠΕ.70 δεν προβλέπεται, για όλα τα αλλά ΠΕ θα υπάρχει πρόβλεψη διαφορετική για τους μόνιμους και διαφορετική για τους αδιόριστους. Για μόνιμους διορισμούς μας παρέπεμψε για μετά τον Αύγουστο του 2018. Για τις νέες υποστηρικτικές δομές στην εκπαίδευση και για την αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου στις σχολικές μονάδες τόνισε πως ο διάλογος συνεχίζεται και αναμένει και τις προτάσεις της ΔΟΕ και ΟΛΜΕ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025