Ένας ακόμη υπουργός παιδείας κάνει βαρύγδουπες ανακοινώσεις για τομές και μεγάλη “μεταρρύθμιση” στην παιδεία.Ένας ακόμη υπουργός ασχολείται με την οροφή του εκπαιδευτικού συστήματος ,το λύκειο,,κι όχι με τα θεμέλια που είναι το νηπιαγωγείο.
του Δ. Μπράτη
Ένας ακόμη υπουργός εξαγγέλλει την “ελεύθερη”πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση “καταργεί” τις πανελλαδικές εξετάσεις για να τις κάνει σε …δυο κύκλους.
Ένας ακόμη υπουργός εξαγγέλλει μόνιμους διορισμούς και δεν κάνει κανέναν…κλπ..κλπ
Για να υπάρξει πραγματική μεταρρύθμιση στο χώρο της παιδείας δεν αρκούν οι μεγαλόστομες εξαγγελίες ενός υπουργού -που ο επόμενος τις καταργεί-ούτε καν μιας κυβέρνησης.Χρειάζεται διάλογος σε βάθος με όλους τους φορείς της εκπαιδευτικής κοινότητας ( εκπκούς,γονείς,μαθητές),τα πολιτικά κόμματα κι ολόκληρη την κοινωνία. Χρειάζεται συναίνεση, συνεννόηση, στρατηγικός σχεδιασμός γιατί η παιδεία είναι εθνική υπόθεση. Μόνο έτσι οι όποιες αλλαγές συμφωνηθούν θα έχουν διάρκεια και προοπτική και θα ωφελήσουν τους μαθητές και τους πολίτες της χώρας μας.Όλα τα άλλα έχουν ορατό τέλος. Τελειώνουν δηλαδή με την αλλαγή του υπουργού.