Όλο και περισσότερα σχολεία στερούνται , αυτή τη στιγμή ,καθηγητή μουσικής αγωγής και παιδείας.
Όταν από το 600 π.Χ στην Αθήνα , ο κιθαριστής αποτελούσε έναν από τους σημαντικότερους δασκάλους μαζί με το γραμματιστή και τον παιδοτρίβη, αποτελεί όνειδος , εν έτει 2013 , πολλά Γυμνάσια της χώρας να μην συμπεριλαμβάνουν στο ωρολόγιο πρόγραμμά τους το μάθημα της μουσικής.
Δεν είναι σκοπός του αρθρογράφου να αναλύσει τις ευεργετικές επιδράσεις της στο θυμικό των μαθητών ούτε να επιχειρηματολογήσει περί του αγαθού της αρμονίας.Βιβλία έχουν γραφεί για τα ωφέλη της μουσικής παιδείας , εδώ μια πολύ σημαντική παράπλευρη απώλεια από την απουσία της θα τονίσω, ως φιλόλογος.
Πλησιάζουν οι μέρες για τον εορτασμό του ιστορικού “ΟΧΙ”, και οι χορωδίες, τα μουσικά όργανα, ο συνάδελφος-ενορχηστρωτής/διευθυντής ορχήστρας ΘΑ ΛΕΙΠΟΥΝ από τα σχολεία μας!!!
Έτσι θα τιμήσουμε τους αγώνες των προγόνων μας;
Με καμία ξέπνοη απαγγελία και κανένα ανεβασμένο βιντεάκι από το διαδίκτυο; Ή με τους χιλιοειπωμένους εθνοσωτήριους λόγους που προκαλούν το αδιάφορο χασμουρητό του ακροατηρίου;
Επειδή δεν πρέπει να “παίζουμε” με τη λαμπρότητα του γιορτασμού τέτοιων επετείων και έχοντας την πείρα διοργανώσης 60 σχολικών γιορτών , κάνω έκκληση στους υπευθύνους του Υπουργείου Παιδείας για ταχεία στελέχωση των σχολείων Δευτεροβάθμιας με καθηγητές μουσικής.Ας μην προχωρήσει άλλο το κακό….
ΧΡΗΣΤΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Καθηγητής 2ου Γυμνασίου Σπάρτης

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025