Έμφαση στις ερμηνευτικές ερωτήσεις στα Αρχαία Ελληνικά της Α’ και της Β’ Λυκείου θα κληθούν να δώσουν οι μαθητές, αλλά και οι καθηγητές τους, αφού με νέο Προεδρικό Διάταγμα αλλάζει ο τρόπος βαθμολόγησης.
Πλέον οι ερωτήσεις γραμματικής ή συντακτικού “υποβαθμίζονται” και “ενισχύονται” οι ερμηνευτικές ερωτήσεις. Παράλληλα, στη γραμματική προστίθεται μια ερώτηση “σωστού / λάθους”, που θα βοηθήσει τους πιο αδύναμους μαθητές. Τέλος, δεν προβλέπεται ερώτηση από την εισαγωγή του σχολικού εγχειριδίου, που παραδοσιακά διάβαζαν οι μαθητές. Ωστόσο η εισαγωγή παραμένει εντός ύλης.
Σημειωτέον ότι οι καθηγητές είχαν ήδη λάβει οδηγίες για την εξέταση του μαθήματος από την αρχή της σχολικής χρονιάς.